Jump to content

Skolk idag igen...

Topp3
 Share

Recommended Posts

att synda är helt okej.. lättja skulle jag kalla mer utav en läggning, eller kanske nåt annat. jaja en synd är det iaf inte. jag är oerhört, extremt, otroligt lat. och stolt ;)

att skolka är iofs inte bra men har man inget att göra/är klar med dagens arbete/håller på att dö av skolans atmosfär (är seriös) då tycker jag att man ska skolka.

Jag har alltid påståt att latheten är min främsta egenskap. ALLA andra säger att den är min sämsta, en sak är iaf säker, den är min abslout största egenskap.

Och nu kommer förstås följdfrågorna: Kan man säga största egenskap? och är lathet en egenskap?

Svaret är enkelt: Jag vet inte jag är för lat för att ta reda på det!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• Inlägg 45
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Första gången jag skolkade var i 6:an när det var friluftsdag. Sedan dess har jag skolkat från alla friluftsdagar eller när man ska någon stans med skolan, då skolkar jag. Och när jag har ett nytt spel på datorn så brukar jag vara "sjuk".

Men jag skolkar absolut inte mkt.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jahapp...Jo jag skolkar, gör det för att... vet inte. ;) Men jag skolar mycket mindre nu i 9:an än i 8:an, mellan det har jag gjort ett stort framsteg :P

Tänker ofta nu ska jag fan stanna i plugget! sen slutar det ofta med att man drar hem efter lunch...eller kommer dit efter lunch :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har alltid påståt att latheten är min främsta egenskap. ALLA andra säger att den är min sämsta, en sak är iaf säker, den är min abslout största egenskap.

Och nu kommer förstås följdfrågorna: Kan man säga största egenskap? och är lathet en egenskap?

Svaret är enkelt: Jag vet inte jag är för lat för att ta reda på det!

Kunde inte sagt det bättre själv ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor