Arvid Skrivet 9 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2004 Jag brukar skolka från nån enstaka lektion 1-2 gånger i månaden. Däremot kommer jag försent alldeles för ofta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 9 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2004 Skolkar ibland!! Gör aldrig nått på skolan, det är inte ofta jag rör en penna när jag är på skolan.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 10 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2004 Skolkar aldrig.. Dock så kan jag sova ut ibland och komma typ en timme senare.. Ibland så sover jag så länge att jag bara kommer på sista lektionen.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
swat Skrivet 10 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2004 jag skolkar varje samling det ända vi gör där är att lösa man bara hallå!!!!!! vi kan faktiskt läsa! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 10 mars, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2004 Skolkar aldrig.. Dock så kan jag sova ut ibland och komma typ en timme senare.. Ibland så sover jag så länge att jag bara kommer på sista lektionen.. Låter som skolk enligt mig. Ok, om vi resonerar som dig då: Jag har aldrig skolkat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 10 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2004 Om jag har skolkat? Tja, det blir en tyska lektion här och där Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fredrico Skrivet 10 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2004 Jag skolkar aldrig Tvingar mig till skolan oavsett jag vill eller inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Peskele Skrivet 10 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2004 Inte för att jag skolkat , som jag sa förut . Men ibland skulle det vara skönt med ett magiskt stoppur som stannade tiden så att man kunde gå hem och sova Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 10 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2004 Nepp jag skolkar aldrig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dusse Skrivet 10 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2004 (redigerad) .. Redigerad 8 juli, 2020 av Dusse Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MP5 Skrivet 10 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2004 Nej jag skilkar inte, men jag känner för att skolka ofta, men som sagt jag gör inte det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lill-Tom Skrivet 10 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2004 I 9:an skolkade jag ingenting, men när jag kom upp i gymnasiet så började jag skolka en del. I 3:an så har jag skolkat en del, mest från engelska C och när man bara har en lektion på en dag som börjar klockan 1 eller så. Det stinker ju att åka in till skolan som tar 1 timme och 10 minuter, ha en lektion på 1 timme och sen åka hem=(=( Skolk är nice ibland. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eightball Skrivet 10 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2004 Skolkar rätt ofta, men försöker sluta med det nu för det får bara tråkiga konsekvenser Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 10 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2004 Har aldrig skolkat med flit. Om jag skulle göra det med flit så skulle jag inte få kul.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 11 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2004 Låter som skolk enligt mig. Ok, om vi resonerar som dig då: Jag har aldrig skolkat. Men, nej nej.. det är inte skolk.. För jag ställer jämt klockan men jag vaknar inte av den.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
danil89 Skrivet 13 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2004 Nej, man ska kämpa och ha diciplin. Då får man bra resultat. Skolk är en synd, som lättja. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 13 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2004 har aldrig skolkat...kommer aldrig å göra det heller... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 13 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2004 jag skolkar aldrig brukar komma 5-10 minuter försent däremot i bland men Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sirius Skrivet 13 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2004 Har aldrig skolkat, däremot så har det hänt en gång då jag gick när läraren var över 20ominuter sen. Sen på fredagar så brukar inte våran spanskalärare vara så sugen på att lära ut så vi brukar få ledigt då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 13 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2004 Nej, man ska kämpa och ha diciplin. Då får man bra resultat. Skolk är en synd, som lättja. att synda är helt okej.. lättja skulle jag kalla mer utav en läggning, eller kanske nåt annat. jaja en synd är det iaf inte. jag är oerhört, extremt, otroligt lat. och stolt att skolka är iofs inte bra men har man inget att göra/är klar med dagens arbete/håller på att dö av skolans atmosfär (är seriös) då tycker jag att man ska skolka. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts