Topp3 Skrivet 9 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2004 Jao, idag så var jag "sjuk" igen. Det kommer i perioder... förut skolkade jag jämt, sen aldrig, och nu har jag börjat igen. Jag är väl skoltrött helt enkelt... för några större problem i skolan har jag ju inte... jobbigt. Skolkar ni ofta? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 9 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2004 nej nästan aldrig men har väll hänt, men man förlorar själv bara på det.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 9 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2004 förut skolkade jag en hel del. men nu går jag typ hem från skolan om jag känner att jag inte orkar vara kvar eller har "gjort mitt" klart... fast jag jobbar nästan aldrig i skolan. jag skolkar också alltid på idrottsdagar (och gympan) för jag hatar idrott. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 9 mars, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2004 nej nästan aldrig men har väll hänt, men man förlorar själv bara på det.. Jo jag vet att jag förlorar på det, men det är inte så att jag stannar hemma för att jag inte vill gå till plugget, utan mer för att jag inte orkar med det. Allt bara känns jobbigt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 9 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2004 Det händer väl att man skiter i nån lektion då och då, kanske tre-fyra i månaden Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Warmedal Skrivet 9 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2004 Skolkat från idrotten sen höstlovet vecka 44 ( halvår sen? ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Burner Skrivet 9 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2004 Jag skolkar aldrig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Scotty Skrivet 9 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2004 Jag skolkar nog inte, kanske någongång, men bara då jag verkligen inte orkar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 9 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2004 Har nog skolkat nån gång typ när jag är less på skolan men alltså är inte less på arbetet för jag brukar alltid fråga om nån kompis elller om mamma kan hämta hem lite skolarbete hem till mig så jag kan arbeta lite... tycker det är så stökigt på skolan bara jag brukar få huvudvärk ganska mycket och sen är det ganska drygt då den längsta rasten vi har är 5 minuter (om man bortser från lunchrasten som är 25 - 30 minuter) så man får nästan aldrig slappa till. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Peskele Skrivet 9 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2004 har inte skolkat från skolan en ända gång Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigern Skrivet 9 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2004 Jag har aldrig skolkat i hela mitt liv. Jag tror bara att jag skull få skuldkänslor då... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 9 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2004 för jag hatar idrott. idrott e kul! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 9 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2004 Stör mig kraftigt på dem som är i skolan men ändå inte kommer på lektionerna och tror dem är tuffa bara för det...! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 9 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2004 Varje onsdag sista timmen Min spanska lärare kallar det att jag har "Onsdags sjukan" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 9 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2004 Aldrig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 9 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2004 Varje onsdag sista timmen Min spanska lärare kallar det att jag har "Onsdags sjukan" lol... Är det ingen som kommer på dig om du skolkar sista timmen varje onsdag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 9 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2004 ibland om jag e lite sjuk brukar jag känna efter lite extra, om ni fattar vad jag menar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 9 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2004 lol... Är det ingen som kommer på dig om du skolkar sista timmen varje onsdag mjo.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 9 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2004 Det har blivit värre nu för tiden, för att jag mår dåligt eller liknande, och då menar jag inte sjukdommar, utan att jag är deprimerad... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Deltanator Skrivet 9 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2004 Skolkade för mycket i nian. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts