MR_Lene Skrivet 9 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2004 (redigerad) Vart praktiserade ni? Själv praktiserade jag på Willys Hemma Redigerad 13 mars, 2004 av MR_Lene Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 9 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2004 Hmm.. i 8an va jag på Fagerhults Belysning AB och i nian var jag på Dagiset Käpphästen.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lill-Tom Skrivet 9 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2004 Jag praoade på NK:s bageri och konditori och sen på skatebutiken Core! Core var grymt nice!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 9 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2004 Vecka 15-15, Tegelbruket, restaurang i närheten av Täby Centrum Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 9 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2004 Jag praktiserade på Bilia...! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Deltanator Skrivet 9 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2004 En billackeringsfirma och ICA. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ElGato Skrivet 9 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2004 Posten Stadium AB Bromsservice Malmö .. ah.. vilka minnen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr Mister Skrivet 9 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2004 Konsum och Bauhaus! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 9 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2004 (redigerad) Jag ska om några minuter åka iväg till OKQ8 där jag praktiserar. Det är inte kul bla. för att jag gör mer arbete än de som får lön för att arbeta där. Redigerad 9 mars, 2004 av Curly Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 9 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2004 Hmm skulle gjort det denna veckan men jag hann inte få en plats för vi fick skitkort tid på oss. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Peskele Skrivet 9 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2004 Hmm.. i 8an va jag på Fagerhults Belysning AB och i nian var jag på Dagiset Käpphästen.. läste först fel och tyckte att du skrev knäpphästen Men för övrigt : 3:an Ernst & young 6:an Flextronics Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigern Skrivet 9 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2004 8:an - Golfklubben 9:an - Golfklubben Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 9 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2004 (redigerad) Nu (i 8an) så ska jag praktisera på Boskataskolan, den lokala förskolan. Redigerad 10 mars, 2004 av okka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 9 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2004 Rätt så icke-jobbig dag idag på OKQ8 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Shit_kid Skrivet 10 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2004 Själv ska man ju prya på Power House nästa vecka.. .. 3D- animering ich lite sånt kuligt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 12 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2004 Själv så praoade man på träslöjden Jag hann inte komma på nåt bra så det blev min sista utväg på att slippa arbeta i skolan! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 12 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2004 Idag så slutade min prao-period på OKQ8, jag fick 200:- som tack för hjälpen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 12 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2004 ska snart praoa hos brorsan på el giganten, ska bli fett skoj Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
swat Skrivet 12 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2004 jag proade på tre testade mobiler som kommer om ett halvår! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
adde_as Skrivet 13 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2004 Ett dagis-f*n va jobbigt det va där Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts