Bubbli Skrivet 9 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2004 Jag har funderat på att skaffa Enter the Matrix jag har hört att det e jätte bra med massa olika grepp och sådant men nu undrar jag TILL DOM SOM SPELAT om det e nåt att ha! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 9 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2004 (redigerad) Egentligen är spelet rätt buggigt och dåligt gjort (som med många film-spel), men det är ändå rätt kul. Det är bättre än många film-spel, men långt ifrån perfekt. Kul ett tag, men sen tröttnar pga den dåliga storyn, halvenfaldiga uppdrag, etc etc. Edit: Enligt mig är spelet inte värt mer än ca 300 kr. Redigerad 9 mars, 2004 av Zyber Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 9 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2004 Det är roligt ett tag, kul att klättra på väggarna för att sen hoppa ut i luften och sparka ner en snubbe med en klacksark i ansiktet Om du gillar fighting och sånt så kan du ju köpa det (dock hålelr jag med zyber det är inte värt mer än 300 :- ) Dock använder man ju vapen i vissa delar av spelet också Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 9 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2004 tycker du ska vänta på multiplayerspelet som kommer innom en snar framtid. enter the matrix är kul i början, men blir väldigt enformigt efter ett tag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 11 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2004 (redigerad) Jag har årets tips! Om du har fått "exklusiv shopping" tidningen så letar du bara fram spelen. det finns: MOHAA,Enter the Matrix och BF,Splinter cell att välja på. själva spelen kostar 20 kr!!!(båda spelen)+porto(35kr) =55kr!!!! det är orginal och nya, jag beställde idag Redigerad 11 mars, 2004 av mr_tobbe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eightball Skrivet 11 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2004 Enter The Matrix är helt enkelt ett kul spel, det är riktigt kul att fightas mot motståndare och det finns många grepp/slag/sparkar och så. Men tyvärr är det dålig kontroll när man ska skjuta, speciellt när det är snipergeväret, då det känns som mouse-sensitivity +500, vilket blir otroligt svårt att styra siktet. Det är också mycket buggigt, dåligt gjort och inte bra kvalité. Det kan därimot vara kul någon dag, men man tröttnar ganska snabbt, så om det kostar mer än 250 spänn skulle inte jag iallafall köpa det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 13 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2004 Enter das Matrix är roligt i ca 30 min, sen blir det tråkigt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
adde_as Skrivet 13 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2004 precis som alla andra här inne tycker jag det e kult i början med allt springande på väggar och sådant men man tröttnar snabbt........ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 13 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2004 Enter the Matrix är bajs. Jag bler gruvligt besviken då jag spelade det, på pc alltså. När kom det ut egentligen? känns gammalt som gatan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 13 mars, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2004 Som nån sa det där med MoH:AA och ETM jag såg det med och tog det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts