guardian Skrivet 9 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2004 (redigerad) ville bara tipsa om ett gratis online spel som heter MU. det är typ som en blandning mellan tibia och diablo. ganska roligt faktiskt. värt att ladda ner! nåja nu tänker väl ni "låter svin tråkigt" men det är det inte! lovar! iallafall. MU klicka på downloads ==> game download ===> ladda ner det! lite val där. tyvärr inga screenshoots copyright på dem som är på sidan men där kan ni kolla på en fil också! screenshoots ==> alla screens där! även filmen Edit: förlåt adressen fel. ett comma istället för en punkt men fixat nu Redigerad 9 mars, 2004 av guardian Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Peskele Skrivet 9 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2004 hört MU online förut men hur många mb tar det ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 10 mars, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2004 hört MU online förut men hur många mb tar det ? vette tusan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Shit_kid Skrivet 28 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2004 Låter ganska grymt. Problemet är bara att det inte finns några screens på sidan? Sorry om jag drar upp en gammal tråd men jag undrar om det bara e jag som inte ser? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 28 mars, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2004 Låter ganska grymt. Problemet är bara att det inte finns några screens på sidan? Sorry om jag drar upp en gammal tråd men jag undrar om det bara e jag som inte ser? hmmm. jag kan heller inte se dom. men du kan ju alltid kolla på filmen där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Shit_kid Skrivet 28 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2004 Funkade nu.... Man måste nog kolla på filmen innan man kan se dom.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 30 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2004 Gratissaker är bara skit! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 31 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2004 Ät upp dom orden till frukost minigun... MuOnline är faktiskt skitbra! Fast jag skulle vilja ta bort att det liknar tibia, tycker mer det liknar runescape... finns ju även en rustning som heter exakt samma sak som i Runescape och ser likadan ut... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 31 mars, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2004 Ät upp dom orden till frukost minigun... lol. men du har rätt det äger. själv är man på lvl. 10 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 31 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2004 lol. men du har rätt det äger. själv är man på lvl. 10 He he jag är bara på level 5 part 3... snart blir det lvl 6 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 31 mars, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2004 He he jag är bara på level 5 part 3... snart blir det lvl 6 lol. men jag kan inte hitta en jewel of chaos! jag måste bara ha en! :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts