Stora_tomtefar Skrivet 9 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2004 På tripod till exempel, hur laddar men upp filerna. Eller, så här är det. Jag har laddat upp filer med webFTP:n, men jag fattar inte hur man lägger ut en klickbar länk på sidan. Man måste ju veta adressen till filen man vill ladda upp? Nån som vet??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 9 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2004 Nu fattar jag inte riktigt... Är den en sida eller en fil du ska länka till? Först så måste du ju länka till "saken" på din sida.. Och om du lägger filen i samma mapp så skriver du bara <a href="Exempel.exe">Ladda ner Exempel.exe</a> Om du har filen i en under mapp så skriver du bara dit mapp namnet innan.. <a href="Filer/Exempel.exe">Ladda ner Exempel.exe</a> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 9 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2004 Ursäkta att jag snyltar på din topic men, vilket program ska jag använda om jag ska skaffa mig en liten ftp? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 9 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2004 Ursäkta att jag snyltar på din topic men, vilket program ska jag använda om jag ska skaffa mig en liten ftp? Ska du skaffa dig en liten ftp.. Det du behöver först är ju utrymme.. sen så behöver du bara ett ftp prog.. Vilket som hellst... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 10 mars, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2004 Asså, eftersom jag använder FTP:n från spray så skriver man inte i koder och sånt. Det är mera drag'n drop funktioner. Vet du hur man fixar det där? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 10 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2004 Spray har ju ett eget online ftp progg. Men jag rekommenderar att du skaffar ett ftp prog som t.ex. Cute Ftp eller Ws_Ftp. Skapa sedan en anslutning mot ftp.medlem.spray.se. EvilOL, testa BulletProof Ftp server. Den har jag och den funkgerar utmärkt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 10 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2004 (redigerad) Ok nu har jag fixat hemsidan på spray och ha fått addressen. Sen laddade jag ner BulletProofFTP men hur fixar jag där inne sen. Är det Site Manager jag ska ta och fixa sen eller? och vad ska jag skriva i fälten? Redigerad 30 december, 2009 av The Dude Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 11 mars, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2004 Spray har ju ett eget online ftp progg. Men jag rekommenderar att du skaffar ett ftp prog som t.ex. Cute Ftp eller Ws_Ftp. Skapa sedan en anslutning mot ftp.medlem.spray.se. EvilOL, testa BulletProof Ftp server. Den har jag och den funkgerar utmärkt FTP som FTP? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts