Copstar Skrivet 9 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2004 Jag vet att den är lite onödig men jag vill bara veta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Scotty Skrivet 9 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2004 Lättast är väl att laga en skin, men om det räknas till modding så är en annan sak. Note: Null Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 9 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2004 Lättast måste ju vara att göra om nått på en txd.. Men det roligaste är att göra en bil i zmod.. Vote: Skapa en bil i Zmodeler Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 9 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2004 lättast av dessa är nog texturering..men allra lättast är ändå att ändra text med viceGXT..men det kan ju också vara svårt, tänk om man skulle översätta hela till svenska, då är det inte så lätt och det tar tid! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 9 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2004 Hur kan något vara lättare än att ändra default.ide carcol.dat eller Handling.cfg? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Graul Skrivet 10 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2004 lättast av dessa är nog texturering..men allra lättast är ändå att ändra text med viceGXT..men det kan ju också vara svårt, tänk om man skulle översätta hela till svenska, då är det inte så lätt och det tar tid! jag tänkte översätta VC till svenska en gång... :"> men jag kom på andra tankar när min data krashade efter typ 25% Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 10 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2004 Det skulle vara roligt om någon översatte hela till svenska. Men jag har iallafall inte energi. och det är nog ganska svårt också. Mycket amerikansk slang. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 10 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2004 Jag ska börja! IDAG! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 10 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2004 Det skulle vara roligt om någon översatte hela till svenska. Men jag har iallafall inte energi. och det är nog ganska svårt också. Mycket amerikansk slang. Moderna ordböcker och ren kunskap räcker nog gott och väl Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 11 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2004 Vote: Ändra i "carcols.dat" och sånt. Men det första jag editerta i VC var GXT filerna med GTAtexter. Testa det programet, mycket enkelt! Jag har också tänkt på att översätta VC till SV, men det är nog närmast omöjligt . Dels för att all text inte går att komma åt! GTAtexter_0.zip Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts