3reZZ Skrivet 9 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2004 Jag har skaffat mig Destruction Derby Arena och Everything or Nothing 007.. till mitt ps2 ..... Båda spelen är väldigt roliga.. Om man inte har nätverks adaptern ska man itne Köpa Arena.. för att man kan göra så mycket mer med nätverks adaptern.. fett skoj... Jag ger spelet 8/10 007 Det e som dom andra spelen.. fast man är i 3:dje person.. Spelet är väldigt enkelt att klara ut.. när man klarar en bana kan man få brons, guld eller platinum, ja vene om man kan få silver :S har aldrig fått det.... Självaste handlingen i spelet e kass.. jag hängde inte med.. kändes som jag bara gjorde uppdragen för skojs skull.. men om man har en kompis.. hemma och en extra kontroll kan det bli väldigt skoj.. Man kan köra mot varandra med varandra sammarbeta.. få nya banor å shitt.. men det e najs.. Själv kör jag mot min Syrra jag ger det 7/10 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 9 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2004 Jag har skaffat mig Destruction Derby Arena och Everything or Nothing 007.. till mitt ps2 ..... Båda spelen är väldigt roliga.. Om man inte har nätverks adaptern ska man itne Köpa Arena.. för att man kan göra så mycket mer med nätverks adaptern.. fett skoj... Jag ger spelet 8/10 007 Det e som dom andra spelen.. fast man är i 3:dje person.. Spelet är väldigt enkelt att klara ut.. när man klarar en bana kan man få brons, guld eller platinum, ja vene om man kan få silver :S har aldrig fått det.... Självaste handlingen i spelet e kass.. jag hängde inte med.. kändes som jag bara gjorde uppdragen för skojs skull.. men om man har en kompis.. hemma och en extra kontroll kan det bli väldigt skoj.. Man kan köra mot varandra med varandra sammarbeta.. få nya banor å shitt.. men det e najs.. Själv kör jag mot min Syrra jag ger det 7/10 tack för recensionerna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 9 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2004 E din syrra bra då?! Annars väldigt bra recension! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 9 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2004 Jag har skaffat mig Destruction Derby Arena och Everything or Nothing 007.. till mitt ps2 ..... Båda spelen är väldigt roliga.. Om man inte har nätverks adaptern ska man itne Köpa Arena.. för att man kan göra så mycket mer med nätverks adaptern.. fett skoj... Jag ger spelet 8/10 007 Det e som dom andra spelen.. fast man är i 3:dje person.. Spelet är väldigt enkelt att klara ut.. när man klarar en bana kan man få brons, guld eller platinum, ja vene om man kan få silver :S har aldrig fått det.... Självaste handlingen i spelet e kass.. jag hängde inte med.. kändes som jag bara gjorde uppdragen för skojs skull.. men om man har en kompis.. hemma och en extra kontroll kan det bli väldigt skoj.. Man kan köra mot varandra med varandra sammarbeta.. få nya banor å shitt.. men det e najs.. Själv kör jag mot min Syrra jag ger det 7/10 du verkar inte så smart själv så jag kan tänka mig att du inte fattade nåt av storyn. eller så har du rätt helt enkelt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
3reZZ Skrivet 9 mars, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2004 du verkar inte så smart själv så jag kan tänka mig att du inte fattade nåt av storyn. eller så har du rätt helt enkelt. Sjysst... Jag tyckte inte man hängde med särskilt bra.. man skulle förstöra nanorobotar å shitt eller vare va Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
3reZZ Skrivet 9 mars, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2004 E din syrra bra då?! Annars väldigt bra recension! Jorå helt ok hon e 10 år haha.. hon tycker de e skit skoj.. tack Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
3reZZ Skrivet 9 mars, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2004 skulle någon kunna hitta fusk åt mig till destruction derby arena :S hittar inte :S... hár vart innepå cheatplant. så ha ja sökt överallt oxo verkar itne finnas Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts