Jump to content

2 nya spel :D

3reZZ
 Share

Recommended Posts

Jag har skaffat mig Destruction Derby Arena och Everything or Nothing 007.. till mitt ps2 :) .....

Båda spelen är väldigt roliga..

Om man inte har nätverks adaptern ska man itne Köpa Arena.. för att man kan göra så mycket mer med nätverks adaptern.. fett skoj...

Jag ger spelet 8/10

007

Det e som dom andra spelen.. fast man är i 3:dje person.. Spelet är väldigt enkelt att klara ut.. när man klarar en bana kan man få brons, guld eller platinum, ja vene om man kan få silver :S har aldrig fått det....

Självaste handlingen i spelet e kass.. jag hängde inte med.. kändes som jag bara gjorde uppdragen för skojs skull.. men om man har en kompis.. hemma och en extra kontroll kan det bli väldigt skoj.. Man kan köra mot varandra med varandra sammarbeta.. få nya banor å shitt.. men det e najs.. Själv kör jag mot min Syrra :P

jag ger det ;) 7/10

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har skaffat mig Destruction Derby Arena och Everything or Nothing 007.. till mitt ps2 :P .....

Om man inte har nätverks adaptern ska man itne Köpa Arena.. för att man kan göra så mycket mer med nätverks adaptern.. fett skoj...

Jag ger spelet 8/10

007

Det e som dom andra spelen.. fast man är i 3:dje person.. Spelet är väldigt enkelt att klara ut.. när man klarar en bana kan man få brons, guld eller platinum, ja vene om man kan få silver :S har aldrig fått det....

Självaste handlingen i spelet e kass.. jag hängde inte med.. kändes som jag bara gjorde uppdragen för skojs skull.. men om man har en kompis.. hemma och en extra kontroll kan det bli väldigt skoj.. Man kan köra mot varandra med varandra sammarbeta.. få nya banor å shitt.. men det e najs.. Själv kör jag mot min Syrra ;)

jag ger det :D 7/10

tack för recensionerna :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har skaffat mig Destruction Derby Arena och Everything or Nothing 007.. till mitt ps2 :) .....

Jag ger spelet 8/10

007

Självaste handlingen i spelet e kass.. jag hängde inte med.. kändes som jag bara gjorde uppdragen för skojs skull.. men om man har en kompis.. hemma och en extra kontroll kan det bli väldigt skoj.. Man kan köra mot varandra med varandra sammarbeta.. få nya banor å shitt.. men det e najs.. Själv kör jag mot min Syrra :P

jag ger det ;) 7/10

du verkar inte så smart själv så jag kan tänka mig att du inte fattade nåt av storyn. eller så har du rätt helt enkelt.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor