Copstar Skrivet 8 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2004 (redigerad) vill nån göra en ford sierra-88 eller en micra-87/89 ?? jag har bilder på båda bilarna fram bak och sidan men inte upp ifrån Redigerad 8 mars, 2004 av Copstar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 8 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2004 Kanske vore en fördel med blueprints också! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigern Skrivet 8 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2004 På http://www.suurland.com finns det kanske bluesprints till den... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Copstar Skrivet 8 mars, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2004 jo men jag har typ 6 bilder på sierran och alla är i olika vinklar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Copstar Skrivet 8 mars, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2004 samma med micran Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
saffecool Skrivet 9 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2004 smart med regnummer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Copstar Skrivet 9 mars, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2004 jo men nissan micran finns nog inte kvar, jag har i allafall ratten kvar från den :"> sierran kan finnas kvar men tvivlar på det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 9 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2004 vill nån göra en ford sierra-88 eller en micra-87/89 ?? jag har bilder på båda bilarna fram bak och sidan men inte upp ifrån Man måste nästan till 100% säkerhet ha blueprints för att få bilen bra.. Är skit svårt att göra det med en bild, dels för att det blir grummliga kanter, sen så blir det väldigt mörkt när man ska ha bilden i zmod.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 9 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2004 Kan inte tänka mig att göra efter en bild! Knappt efter ritning heller, med det beror på att jag och zModeler inte är bästa vänner precis.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Copstar Skrivet 14 mars, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2004 (redigerad) nu kanke nån vill göra en sierran när jag har blueprints på den ps. jag hittade en ganske bra bluprint sida http://jpracing.racerplanet.com/modules/news/ Redigerad 14 mars, 2004 av Copstar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 14 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2004 smart med regnummer det är väl ingen som vill sno dom fula bilarna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 14 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2004 det är väl ingen som vill sno dom fula bilarna Sno? Det spelar ju ingen roll vilket regnummer den har då. Tror han menade att man kan se vart bilarna finns i sverige och typ döda nån som äger dom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Copstar Skrivet 14 mars, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2004 (redigerad) Lol Nissan finns inte kvar den är skrotad och sierran me tror ja och vem vill mörda just en som äger en sierra Redigerad 14 mars, 2004 av Copstar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 15 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2004 Sno? Det spelar ju ingen roll vilket regnummer den har då. Tror han menade att man kan se vart bilarna finns i sverige och typ döda nån som äger dom. behöver man ju inte regnr för Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 15 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2004 behöver man ju inte regnr för nej men man kan ju kolla vem som äger den och sånna uppgifter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts