guardian Skrivet 8 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2004 (redigerad) kan nån skicka nines skin, alltså deras tröja och byxor för dom jag har i mitt spel hände en sak med (målade om och glömde backup och det var inge bra) kan ingen vara jätte snäll och skicka detta skin till mig? vill inte installera om p.g.a. skivan är oturligt nog borta hittar bara lådan :'( . Edit: ville bara påpeka att jag har en nocd mod Redigerad 8 mars, 2004 av guardian Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 13 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2004 nines skin? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 13 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2004 Kan du inte ladda från nån stor gta-sida? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dempaboy Skrivet 13 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2004 kommer ej ihåg vilken av dom det är så jag skickar båda (red jacks och nines) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 13 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2004 Jed jacks har ju såklart röda jackor så nines måste vara dom lila. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts