minigun Skrivet 20 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2004 Grand Theft Auto 3 är ett spel som utspelar sig i Liberty City 1999. Man är en kriminell kille som suttit i fängelse. När han rymt så börjar han att göra uppdrag och annat olagligt åt mafian och andra gäng. Dessutom vet ingen namnet på han ( Maria kallar honom Fido) ...andra gäng. Dessutom vet ingen namnet på honom ( Maria kallar honom Fido ). Det låter väl ändå lite mer rätt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 21 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2004 jag har för mig att jag har läst nånstans att alla låtarna är gjorda av Rockstar förutom dom på Double Cleff FM, men jag har ingen aning det stämmer precis. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 21 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2004 Nej låtarna på Flashback har inte R* heller gjort. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 21 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2004 Och på Game FM har Royce da 5'9 gjort "Im the king" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 21 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2004 det stämmer precis. Det stämmer inte alls... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 21 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2004 Det stämmer inte alls... men i stort sett! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 22 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2004 Antagligen nutid. Annars skulle det väl stå, som i VC? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 22 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2004 I GTA3 har tiden då det utspelar sej inte så stor betydelse. Det är annars med Vice City som ska vara 80-tal. Skriv att det utspelar sej omkring nutid. Eller slutet av -90 till början av -00. Eller något sånt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 22 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2004 men i stort sett! I stort sett! Det är nutid, punkt slut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moddaren Skrivet 28 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2004 När var de nutid? Nu eller två år sen? (kanske tre) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts