Xemtoth Skrivet 8 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2004 När utspelar sig gta3? jag håller på att uppdatera GTA3 sektionen till www.spelsajten.com snälla? :'( jag behöver ett rätt bra svar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AMD_RULEZ Skrivet 8 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2004 Är inte det ungefär nu? Med tanke på bilarna... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 8 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2004 90-tal Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 8 mars, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2004 90-tal så då kan jag skriva det som redan står på http://www.spelsajten.com/spel/gta3.php ?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 8 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2004 Det utspelar sig år 2001. Inte under 90-talet...! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 8 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2004 det heter väl rymt och inte rymmit va? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 8 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2004 Det utspelar sig år 2001. Inte under 90-talet...! Hur vet du det då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 8 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2004 Hur vet du det då? antagligen för det kom ut då igentligen minns jag inte när det kom ut :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 8 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2004 antagligen för det kom ut då igentligen minns jag inte när det kom ut :"> jaha, men de behöver ju inte utspela sig då bara för att de kom ut då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 8 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2004 jaha, men de behöver ju inte utspela sig då bara för att de kom ut då nej kanske inte det men vem vet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 8 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2004 Hur vet du det då? Tror det stod nånstans att det var nutid, alltså 2001. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 8 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2004 Hur vet du det då? 1. Det kom ut 2001 2. Det står i en trailer att det utspelar sig 2001 3. Det står i många reviews...! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 8 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2004 Hur vet du det då? det finns några låtar med i spelet som släpptes 2000, tror jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigern Skrivet 9 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2004 Ja 2001 var det nog. Jag kan heller inte tänka mig något annat... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Scotty Skrivet 9 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2004 det finns några låtar med i spelet som släpptes 2000, tror jag. Alla låtar är gjorda av Rockstar själv, varför skulle de då släppas ett år tidigare än själva spelet. ( Finns några låtar från Scarface, som Rockstar inte gjort själva, men de är typ från 80-talet) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
THFC Skrivet 11 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2004 -Scotty- Alla låtar gjorda av Rockstar? Knappast, va? Låtarna på Double Cleff FM är alla minst hundra år gamla (och skrivna av tex Puccini och Verdi). Låtarna på K-Jah är alla gjorda av Scientist i början i 80-talet. Detta är bara några exempel. Kolla upp saker innan du skriver! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 17 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2004 jag har för mig att jag har läst nånstans att alla låtarna är gjorda av Rockstar förutom dom på Double Cleff FM, men jag har ingen aning Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 17 april, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 april, 2004 det är väll 1999? för på Flashback FM så säger dem hela tiden "the Milenium Fair" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 17 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2004 Alla låtar är gjorda av Rockstar själv, varför skulle de då släppas ett år tidigare än själva spelet. ( Finns några låtar från Scarface, som Rockstar inte gjort själva, men de är typ från 80-talet) Say what?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flanders Skrivet 20 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2004 de står tror ja på 8-balls tröja precis där när man startar spelet men ja e inte säker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts