virre_viking Skrivet 8 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2004 (redigerad) Det kostar 50kr att ladda ner ett spel på vodafone live, hur dyrt är inte det? Om man andvänder deras abbonemang vorde man ju få det gratis? Redigerad 16 mars, 2004 av virre_viking Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Barracuda Skrivet 8 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2004 Ladda inte ner där ifrån då!? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
swat Skrivet 9 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2004 skaffa tre abonemang där kostar bilspelet som du ser i reklamen 15 kr! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 9 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2004 skaffa tre abonemang där kostar bilspelet som du ser i reklamen 15 kr! Och ha en passningstid på 100-130 timmar? Min 3310 har fan bättre passningstid... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
swat Skrivet 10 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2004 (redigerad) men bara för att du är så lat och inte orkar ladda för du absolut måste kunna sitta och fisa i din soffa utan att behöva tänka på något men här är en nyhet väx upp! Redigerad 10 mars, 2004 av swat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 10 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2004 (redigerad) men bara för att du är så lat och inte orkar ladda för du absolut måste kunna sitta och fisa i din soffa utan att behöva tänka på något men här är en nyhet väx upp! Fisa i min soffa? Jag tror vi nog alla vet vem som ska växa upp här. Btw. så här får man större text [SIZE=14] Text [/SIZE] Redigerad 10 mars, 2004 av Curly Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 10 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2004 3G är Ostabilt och har dålig täckning. SÅ jag håller mig till GSM. Fast ingen operatör stödjer ExoN spel, (ExoN är ett java-baserat scriptspråk) och min Panasonic GD87 tar bara ExoN baserade spel :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 14 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2004 Vodafone Live, innebär det att man kan prata med folk lave då, eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 14 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2004 Så om jag använder Windows, så får jag ladda hem Microsofts produkter gratis? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 14 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2004 Så om jag använder Windows, så får jag ladda hem Microsofts produkter gratis? ... va? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 14 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2004 ... va? Om man andvänder deras operativsystem borde man juh åt minstånde få det gratis??? eller?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
virre_viking Skrivet 16 mars, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2004 (redigerad) Nej men det handlar ju om olika priser eller hur priserna i Microsoft e ju helt annorlunda än 50kr som de kostar att ladda ner ett spel, de e ju som att säga att ja ska ladda ner ett operativ system till min mobil det kan man ju inte jämföra med eller hur? Redigerad 16 mars, 2004 av virre_viking Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 16 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2004 samma princip, så om jag köper en godispåse, så får jag allt godis gratis? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 16 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2004 Ja the-copy har rätt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts