Micke = GTA GALEN Skrivet 11 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2004 Jahapp då ska väll vapengalningen själv skriva några ord då Jag har hela 7 st softairguns... 1 gas driven (min bästa) en Zig Zauer P226 som gör väldigt ont 1 Till Zig zauer P226.a som är fjäderdriven med trimmad fjäder så den gör oxå lite ont men inte lika ont som den 1.a 1 sniper som är en meter lång av nån kånstig modell som jag inte orkar titta på nu (fjäder) och den funderar jag på och sätta in en luftgevärsfjäder i = ont 1 liten colt som inte alls är stor och magget rymmer 8 kulor...9 om man trycker på (trimmad fjäder men den gör inge ont) 1 automatisk liten sak (fjäder) som är ca 4 dm lång och skjuter lika hårt som den lilla colten 1 mp5.a (fjäder) som rymmer många kulor (ej automatisk, mantelrörelse mellan varje skott) och skjuter ganska hårt så den gör lika ont som Zig Zauern (ej den gasdrivna) 1 Revolver som rymmer 6 st hylsor som man pluttar i 1 kula i varje hylsa, drar tebax dendära grejen längst bak (glömt va den heter) och sen trycker av, den gör lite ondare än colten och den automatiska Alla är köpta i Sverige och är av Toppkvalité sen har jag två luftgevär, några kastknivar och va påväg och köpa ett riktigt armborst nere i Sweistch (STAVNING) men det gick inte igenom tullen så då kunde jag inte ta me den hem Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 11 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2004 Sig Sauer heter det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Micke = GTA GALEN Skrivet 11 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2004 jahapp så börjar dom igen.....Får jag inte kalla det va jag vill ? det låter coolare med Zig Zauer och det e vad alla mina kompisar kallar det och vad vet du va den heter i andra länder ??? nått land kanske stavar Zig Zauer ??? (nörd ) + att jag viste att det va Sig Sauer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 11 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2004 + att jag viste att det va Sig Sauer Varför skrev du inte det då? Nörd? Nej, nu blev jag sårad. Någon jag inte känner kallade mig för nörd. Bäst att jag begraver huvudet i kudden och gråter hela natten lång. Dessutom så heter väl förfan ett varumärke likadant i alla länder. Sigiurd Saurius, det låter coolt. Det ska jag börja kalla det för Mah... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 11 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2004 Jag håller inte på med det men det kkom en polis till oss en gång och berättade om vapen i skolor (det hade varit en som hade haft med sej en stor kniv typ en halv meter kanske eller så) och då var det om soft air gun (som det heter om man säjer det så här) att dom e förbjudna att typ hålla i om man är under 18. Men men jag säjer inte att ni ska sluta det e erat problem eller vad manska säja men bara så att ni vet! Ni kan bli haffade för olaga vapen innehav! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 11 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2004 Jag håller inte på med det men det kkom en polis till oss en gång och berättade om vapen i skolor (det hade varit en som hade haft med sej en stor kniv typ en halv meter kanske eller så) och då var det om soft air gun (som det heter om man säjer det så här) att dom e förbjudna att typ hålla i om man är under 18. Men men jag säjer inte att ni ska sluta det e erat problem eller vad manska säja men bara så att ni vet! Ni kan bli haffade för olaga vapen innehav! Föräldrarna får väl ta skiten, i alla fall om man är under 15. Jag tror inte snuten har tillräckligt med resurser för att jaga airsoft vapen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 11 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2004 Har en stor MP5 med en massa tillbehör... köpt från Skojsidan! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 11 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2004 (redigerad) Jag håller inte på med det men det kkom en polis till oss en gång och berättade om vapen i skolor (det hade varit en som hade haft med sej en stor kniv typ en halv meter kanske eller så) och då var det om soft air gun (som det heter om man säjer det så här) att dom e förbjudna att typ hålla i om man är under 18. Men men jag säjer inte att ni ska sluta det e erat problem eller vad manska säja men bara så att ni vet! Ni kan bli haffade för olaga vapen innehav! Men alla någolunda allmänbildning vet ju det iofs, måste inte ha en snut som säger det. Redigerad 11 mars, 2004 av GTA3 freak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tedfallkv Skrivet 11 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2004 Jag håller inte på med det men det kkom en polis till oss en gång och berättade om vapen i skolor (det hade varit en som hade haft med sej en stor kniv typ en halv meter kanske eller så) och då var det om soft air gun (som det heter om man säjer det så här) att dom e förbjudna att typ hålla i om man är under 18. Men men jag säjer inte att ni ska sluta det e erat problem eller vad manska säja men bara så att ni vet! Ni kan bli haffade för olaga vapen innehav! Det är inte olagligt att hålla i en Soft Air Gun (airgun) Om en Vuxen (Morsan/Farsan/Någon i släkten?) är i närheten! men men jag har en Taurus PT92 och en Mini G3 A3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 11 mars, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2004 (redigerad) Jag håller inte på med det men det kkom en polis till oss en gång och berättade om vapen i skolor (det hade varit en som hade haft med sej en stor kniv typ en halv meter kanske eller så) och då var det om soft air gun (som det heter om man säjer det så här) att dom e förbjudna att typ hålla i om man är under 18. Men men jag säjer inte att ni ska sluta det e erat problem eller vad manska säja men bara så att ni vet! Ni kan bli haffade för olaga vapen innehav! Du får använda airsofts när du är 15+ bara nå av dina päron vet om det och är i närheten när du sticker och lirar på arenor, dock tror jag inte nån polis skulle bry sig så värst mky om ett par ovanligt långa fjortisar går och skjuter på varandra med fullt skydd och allt (syftar på mig själv och mina kompisar, så ingen behöver ta illa upp med "fjortisar"... ) btw... airsofts är ju leksaker! *EDIT* men men jag har en Taurus PT92 och en Mini G3 A3 Köpte nyss en Mini G3A3 hehe lite den äger Redigerad 11 mars, 2004 av AE_Dave Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 11 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2004 (redigerad) Du får använda airsofts när du är 15+ bara nå av dina päron vet om det och är i närheten när du sticker och lirar på arenor. För det första så är det 16 år och övervakaren måste deltaga i spelet och måste vara över 20 år gammal. Måste upplysa dig om att underåriga inte blir populära bland andra spelare. Redigerad 11 mars, 2004 av GTA3 freak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 12 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2004 För det första så är det 16 år och övervakaren måste deltaga i spelet och måste vara över 20 år gammal. Måste upplysa dig om att underåriga inte blir populära bland andra spelare. Jag ser att du också läst lite på de olika airsoft forumena Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 12 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2004 Jag ser att du också läst lite på de olika airsoft forumena Japp. Blir en titt dit då och då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts