AE_Dave Skrivet 8 mars, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2004 ligga på skoltaket och skjuta på lärarna och småbarnen hehe Det är ju nästan taskigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 8 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2004 ligga på skoltaket och skjuta på lärarna och småbarnen hehe Lagom kul. T: Jao, jag hade en airsoft förut. En öh... Smith & Wesson nånting. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr Mister Skrivet 8 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2004 Det skall ju vara luftgevär. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 8 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2004 (redigerad) hoggert får väl göra vad han vill.. du är inte hans morsa direkt. ja sa inte att ja var hans morsa...ja sa bara va ja tyckte om det... Redigerad 8 mars, 2004 av Ferkurz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
adde_as Skrivet 8 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2004 Walter 99. James Bond samma här Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
adde_as Skrivet 8 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2004 Hade hela 11 st soft air guns!!http://207.44.246.196/585/199/emo/52.gif 2 Mp5'or 2 Ak47'or 4 Pistoler 2 Sjotguns 1 m60 Köpte alla i bulgarien för nån krona styck.. http://207.44.246.196/585/199/emo/52.gif hur bra var egentligen kvaliten då???? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 8 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2004 Jag har en H&K MP5A3, manuell. Har lagt av helt så MP5'an är till salu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 8 mars, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2004 hur bra var egentligen kvaliten då???? Inge bra skulle jag gissa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lance Vance Dance Skrivet 9 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2004 Jag har en Beretta M92f och en glock 17. Köpte dom i polen för 20 kr styck och dom funkar skitbra!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 9 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2004 Har en glock17 liggande nån stans.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tidusover Skrivet 9 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2004 Har en Heckler & Koch USP den va ganska bra i början men nu kommer kulorna knappt en meter... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Scotty Skrivet 9 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2004 Jag har en gammal Beretta M92F någonstans, men håller inte på med själva "sporten". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 9 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2004 Har en gammal SigSauer P228 liggande i skåpet, är dock sönder. Skiten gick sönder förr förra sommarn när jag petade lite i pipan Nu rullar kulan bara ut efter man laddat och vänder den med pipan ner. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 9 mars, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2004 Har en Heckler & Koch USP den va ganska bra i början men nu kommer kulorna knappt en meter... Du kanske glömt sköta om den? Låta den lufttorka efter strider i lera och juxx och smörja in alla viktiga delar i fett etcetra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 10 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2004 Har en gammal SigSauer P228 liggande i skåpet, är dock sönder. Skiten gick sönder förr förra sommarn när jag petade lite i pipan Nu rullar kulan bara ut efter man laddat och vänder den med pipan ner. Har du tagit isär och kollat då? Det är nog bara nåt skit med gummibussingen som sitter innan pipan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 10 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2004 (redigerad) Jag har en H&K MP5A3, manuell. Har lagt av helt så MP5'an är till salu Hallå? Köp era dumma jäklar! Redigerad 10 mars, 2004 av Curly Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 10 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2004 Har du tagit isär och kollat då? Det är nog bara nåt skit med gummibussingen som sitter innan pipan. Jo, de en gummiring som försvann Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eightball Skrivet 10 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2004 Mina: Walther P99 Walther PPK AK-47 (plastig, kostade 70kr på kvibergs marknad) Colt M4 (lite plastig) Uzi Mini-MP5 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 10 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2004 (redigerad) hur bra var egentligen kvaliten då???? Men vad är problemet? jag sa ju att dom var kass.. sen behöver du inte hetta... Redigerad 10 mars, 2004 av Add3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Esperanto Skrivet 10 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2004 Har 2 Desert eagle 50AE från hobbex, en fjäderdriven och en med kolsyra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts