AE_Dave Skrivet 8 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2004 Nån här som har soft air gun(s) och brukar spela/leka med dom? Va har ni för några/vad har ni för skydd? Jag har bara en Desert Eagle just nu, är ganska ny med soft air gun. Ska köpa en Mini G3A3 (skala: 1/3) snart då får jag med en Desert Eagle till för 500 kr totalt. (Dock begagnade men båda är i fint skick Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 8 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2004 Har en mp5:a brukar köra med polarna när jag har lust Använder inga skydd bara solbrillor. Har ett märke på kinden efter ett skott Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigern Skrivet 8 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2004 Walter 99. James Bond Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 8 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2004 Jag har en kass kalashnikov men funderar på att köpa en riktig när jag blir 18. ps: man brukar säga airsoft om man inte är en hobbex nörd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 8 mars, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2004 Jag har en kass kalashnikov men funderar på att köpa en riktig när jag blir 18. ps: man brukar säga airsoft om man inte är en hobbex nörd. Vet inte ens vem/vad hobbex är. fast sen heter det softairgun har jag för mig....iaf enligt mina kompisar och roligt.nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 8 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2004 Vet inte ens vem/vad hobbex är. fast sen heter det softairgun har jag för mig....iaf enligt mina kompisar och roligt.nu www.hobbex.se Men man brukar säga airsoft när man snackar om det eftersom det låter dumt att säga soft air gun. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
blink182 Skrivet 8 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2004 Jag har en sån som hon i tombraider använder tror den heter Super P8 och en annan svart.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Korven Skrivet 8 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2004 Har en Glock 18 men den gick paj min kusin på 3 bast kastade ner den från balkongen .... Men jag har en luftpistol en Gamo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 8 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2004 ja funtar på o köpa. De e fett kul om man e många och kör krig. MEn ja bodde ju inte i stan förut så . Bor i stan nu. Kanske inte så bra o gå ut på stan o köra airsoft o råkar skuta nån. Men men kanske åker ut nån gång och kör om ja har nån. Dom e bra o gör filmer med också Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 8 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2004 Jag har en Beretta M92FS, en silvrig altså Skitroligt att köra krig, eller busa lite Kan tolkas som omoget, men jag och en polare skjöt på 2 grabbar på moppe, och då körde dom in i hans trädgård ooch vi kutade in och gömde oss i huset, eftersom jag och min polare kände dom hotade dom oss mest på skoj, men det kunde slutat illa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 8 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2004 (redigerad) som den fantastiska vapennörd jag är så har jag Manuella:Uzi micro glock 17 desert eagle smith & wesson m2025 Redigerad 8 mars, 2004 av Luger Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 8 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2004 Kan tolkas som omoget, men jag och en polare skjöt på 2 grabbar på moppe, och då körde dom in i hans trädgård ooch vi kutade in och gömde oss i huset, eftersom jag och min polare kände dom hotade dom oss mest på skoj, men det kunde slutat illa Smart... nä ja åhller inte på med airsoft... fast min bror håller på en del Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ElGato Skrivet 8 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2004 Har en SigSauer P225, en SigSauer P226 (gasdriven med blowback), nån Smith&Wesson pistol och en Smith&Wesson revolver.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 8 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2004 Min kompis har en M16A1 och en Desert eagle Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 8 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2004 Smart... nä ja åhller inte på med airsoft... fast min bror håller på en del hoggert får väl göra vad han vill.. du är inte hans morsa direkt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 8 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2004 (redigerad) Hade hela 11 st soft air guns!!http://207.44.246.196/585/199/emo/52.gif 2 Mp5'or 2 Ak47'or 4 Pistoler 2 Sjotguns 1 m60 Köpte alla i bulgarien för nån krona styck..http://207.44.246.196/585/199/emo/52.gif Redigerad 8 mars, 2004 av Add3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 8 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2004 Hade hela 11 st soft air guns!!http://207.44.246.196/585/199/emo/52.gif 2 Mp5'or 2 Ak47'or 4 Pistoler 2 Sjotguns 1 m60 Köpte alla i bulgarien för nån krona styck.. http://207.44.246.196/585/199/emo/52.gif och det är superkvalitet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 8 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2004 jo med tanke på att 5 av dom pajja dan när jag kom hem så.. det kan jag itne garantera Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 8 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2004 jo med tanke på att 5 av dom pajja dan när jag kom hem så.. Lol! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dempaboy Skrivet 8 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2004 ligga på skoltaket och skjuta på lärarna och småbarnen hehe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts