minigun Skrivet 7 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2004 Är det inte dags att uppdatera avdelningen "Framtidens GTA" nu? Där står att namnet GTA:San Andreas INTE är bekräftat, vilket numera är felaktigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Scotty Skrivet 7 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2004 Jag tror Hultenius håller på med det som bäst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
saffecool Skrivet 8 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2004 Är det inte dags att uppdatera avdelningen "Framtidens GTA" nu? Där står att namnet GTA:San Andreas INTE är bekräftat, vilket numera är felaktigt. duh det sa jag till han på dagen det bekräftades Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 8 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2004 duh det sa jag till han på dagen det bekräftades Så då är du en bättre människa eller? Hur skulle han kunna veta det? Think, man, think!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts