LoneWolF Skrivet 7 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2004 (redigerad) Det finns adware i GTAt. Tror ni mig inte? Men det är sant! Fast den är dold... Jag läste på gtats forum hur man fick fram den med reshack. Kika här för att se hur man gör. Det betyder alltså att Draco utnyttjar oss för att få lite skrammel i sin kassa! Det är väl OK med tanke på att han lagt ned så mycket tid på GTAt, men då skall man väl iallafall få reda på det på ett tydlig sätt! Vad tycker ni? Edit: Det är adware det handlar om INTE spyware! Bara så att ingen missupfattar... Fast man vet ju heller aldrig med adware det kan innehålla spyware... Redigerad 7 mars, 2004 av LoneWolF Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 7 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2004 Fan vilken jävla skandal Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Korven Skrivet 9 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2004 Så du menar att det drar pengar?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Scotty Skrivet 9 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2004 Nu är det väl helt okej, som du sa, han har säkert lagt ner ganska mycket tid på GTAt. Bara det inte blir spyware och sånt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 9 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2004 Vad är Adware då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LoneWolF Skrivet 9 mars, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2004 Vad är Adware då? Din dator kopplar alltså upp mot en reklamsida som Draco får pengar för. Som ett popup fast den här popupen är dold. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 9 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2004 (redigerad) läs allt nästa gång for those with an unhacked client. If you click on the gtat.org tab you will see this tab emerging as well. Now what does this mean? It means that the adware doesn't activate untl you click on the gtat.org tab. Altough this does off course not mean that the tab isn't loading, it does mean that he didn't do it in secret or that he made a coding error hm, i would say thats no real adware/spyware and it's not hidden. It's just a browser-tab where a site is shown, so nothing bad about it. And with a firewall you can block it. Det menas alltså att den där grejen är som tv program som behöver reklam utan reklamen så måste de ta betalt samma grej här Redigerad 10 mars, 2004 av Wild_hawk Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA_IS_BEST Skrivet 18 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2004 de gör inte så mycke bara dom inte drar pengar av mig eller får in nån typ av info om mig eller min pc såä de ok Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Optical Skrivet 20 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2004 de gör inte så mycke bara dom inte drar pengar av mig eller får in nån typ av info om mig eller min pc såä de ok Vad fan menar ni och vad är GTAt? Vad står t:et för?? När skulle datorn koppla upp då isåfall?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 20 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2004 T:et står för tournament och vad det handlar om står. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts