axel Skrivet 7 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2004 tjena, har precis börjat leka lite i Zmodeler nån som vet vilka delar som skall/bör finnas på bilen innan jag exporterar den till dff-format? jag kan behöva seriös hjälp med att placera ut texturer osv..... vad är det för skillnad på ex door_lf_ok och door_lf_dam? skickar med en bild på hur bilen ser ut nu... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Copstar Skrivet 7 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2004 door_lf_ok är den hela dörren ...dam=damage skadade dörren men dörrarna behövs inte det viktigaste är chassis_hi , chassis_vlo och alla dummysarna sen måste du bygga ett hiarky träd som jag oftast har problem med tack till StellHell som lärde mig detta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 7 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2004 Du behöver MEST chassi_hi och alla dummys.. sen så fungerar den i spelet.. Men det är väldigt bra om man fixar dörrar hov o sånt.. Har man mer energi så fixar man alla saker fast _dam (krockade) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts