Jump to content

Jag lyckades!

minigun
 Share

Recommended Posts

Nu är det kaos i Liberty City må ni tro! :)

Jag gjorde en liten form i zmodeler för att lägga in i VC, men av någon anledning hakade sej bara spelet så jag försökte lägga in den i GTA3. Men nu råder totalt kaos i Liberty! Den förstörda fiskfabriken ligger mitt på en gata nära "hideout" på portland, och texturer laddas segt och spelet är allmänt buggigt. Callahan Bridge är hel men ändå är den avspärrad och trafiken flödar på den som vilken dag som helst. Men figuren jag gjorde finns inte där! Jag laddar upp ett PicPack med 4 bilder så att ni kan kolla in hur det ser ut i GTA3 för mig.

Det ser CP ut med fönster i himmlen :wacko:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• Inlägg 41
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

JA! ja lyckades att lägga in en kub i vice :P

men.. hur gör man nu då om man ska göra en annan sorts form då?

kan man göra så att man tar flera kuber och sätter ihop bara?

;)

Ja. Men man måste göra något först så att det blir till ett objekt. Men jag kommer inte ihåg just nu.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

I XXX.IPL och XXX.IDE ska man skriva in en kod när man ska lägga till en mappmod i VC. Före det nya objektet står ett unikt nummer. Om man inte har lagt till något objekt tidigare så är ju nästa objekts unika nummer 4764.

Om jag lägger in ett nytt objekt kan jag hoppa över nummer då och ta tex. 5000?? Eller måste det vara det nummer som står på tur? :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor