Xemtoth Skrivet 8 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2004 Nu är det kaos i Liberty City må ni tro! Jag gjorde en liten form i zmodeler för att lägga in i VC, men av någon anledning hakade sej bara spelet så jag försökte lägga in den i GTA3. Men nu råder totalt kaos i Liberty! Den förstörda fiskfabriken ligger mitt på en gata nära "hideout" på portland, och texturer laddas segt och spelet är allmänt buggigt. Callahan Bridge är hel men ändå är den avspärrad och trafiken flödar på den som vilken dag som helst. Men figuren jag gjorde finns inte där! Jag laddar upp ett PicPack med 4 bilder så att ni kan kolla in hur det ser ut i GTA3 för mig. Det ser CP ut med fönster i himmlen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 8 mars, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2004 (redigerad) **GLÖM** Liberty Chaos finns på GTAMODS nu! Redigerad 9 mars, 2004 av minigun Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 8 mars, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2004 (redigerad) Nu har jag lagt in ett "Z" i VC. Ambulansen fick minsann känna på att modellen är solid. Dock orkade jag inte klä den med någon textur. Redigerad 8 mars, 2004 av minigun Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Copstar Skrivet 8 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2004 shit vad hård det där Z:at var hur mycket liv tog gubben på det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 9 mars, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2004 shit vad hård det där Z:at var hur mycket liv tog gubben på det? Hoppas att du skämtar! Z:at är ju inte hårdare än något annat föremål. Det ser bara lite värre ut än vad det är för att jag sågade ambulansen med motorsåg från alla håll. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Copstar Skrivet 9 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2004 dumma dig jag kan inte sånt där jag trodde att man kanske kunnde ändra hård heten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 9 mars, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2004 Lugn, du behöver inte bli så arg! Men... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Copstar Skrivet 9 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2004 h Lugn, du behöver inte bli så arg! Men... men... vad??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zear0x Skrivet 9 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2004 **GLÖM** Liberty Chaos finns på GTAMODS nu! Man kan tjäna på misstag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Copstar Skrivet 10 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2004 varför kan inte jag uploada på gtamods? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlIpKnOt Skrivet 11 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2004 jag kan inte sånt där jag trodde att man kanske kunnde ändra hård heten hmm.. inte för att vara taskig men hur tänkte du att man kan ändra hård heten? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 11 mars, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2004 Man kan tjäna på misstag Jo, verkligen. Men den är faktiskt inte så jätterolig. Bara ett tag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Copstar Skrivet 11 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2004 hmm.. inte för att vara taskig men hur tänkte du att man kan ändra hård heten? man kanske skriver in lite grejer i en fil eller nått liknande :"> :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 11 mars, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2004 Han undrade nog vad du trodde att det var för skillnad mellan ett hårt och enn mjukt objekt. Om du förstår.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Copstar Skrivet 11 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2004 ok bilen kanske tar mera skada eller nått sånt :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlIpKnOt Skrivet 14 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2004 JA! ja lyckades att lägga in en kub i vice men.. hur gör man nu då om man ska göra en annan sorts form då? kan man göra så att man tar flera kuber och sätter ihop bara? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 14 mars, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2004 JA! ja lyckades att lägga in en kub i vice men.. hur gör man nu då om man ska göra en annan sorts form då? kan man göra så att man tar flera kuber och sätter ihop bara? Ja. Men man måste göra något först så att det blir till ett objekt. Men jag kommer inte ihåg just nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 14 mars, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2004 I XXX.IPL och XXX.IDE ska man skriva in en kod när man ska lägga till en mappmod i VC. Före det nya objektet står ett unikt nummer. Om man inte har lagt till något objekt tidigare så är ju nästa objekts unika nummer 4764. Om jag lägger in ett nytt objekt kan jag hoppa över nummer då och ta tex. 5000?? Eller måste det vara det nummer som står på tur? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlIpKnOt Skrivet 14 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2004 (redigerad) ingen aning... testa... men hur gör man för att ändra form på tex kuberna i zmodeler? som på dit Z ? eller typ om man vill göra en kub platt på ena sidan? Redigerad 14 mars, 2004 av SlIpKnOt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 14 mars, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2004 (redigerad) Om man håller in Ctrl+Shift+Z i zModeler så får man ett Z. Alltså har jag fuskat lite där...:"> Men jag rekommenderar att du sätter dig med zmodeler ett tag, då kommer du att lära dig det bättre med tiden. Redigerad 14 mars, 2004 av minigun Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts