glopall Skrivet 15 juni, 2002 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2002 Hur sparar man replays egentligen? Jag vet att man kan visa replays på f1 men det ska ju gå att spara dom också och skicka dom till kopisar osv. btw, äntligen ett svenskt GTA3 forum, och det äger Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hedagarden Skrivet 15 juni, 2002 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2002 Jag tror att man bara kan spara en replay...med F1 så visar du vad som har hänt dom senaste 30s och samtidigt sparas den...tror jag...och med F3 så hämtar du senast kollade replay. Jag är inte helt säker så stäm mig inte om jag har fel. ??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 15 juni, 2002 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2002 F1 = Visa inspelningen av de senaste 30 sekunderna F2 = Spara inspelningen av de senaste 30 sekunderna till filen replay.rep som ligger i Mina dokument/GTA3 User Files F3 = Ladda inspelning från replay.rep som ligger i Mina dokument/GTA3 User Files Så, hoppas det ger lite klarhet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
glopall Skrivet 15 juni, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2002 Thx! Men måste man gå ut ur spelet och ändra filnamnet varje gång man vill spela in en ny replay? Lite jobbigt i så fall ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts