eClipz Skrivet 7 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2004 Hej! Jag har ett problem. Jag o min bror skulle spela detta multi theft auto till vice city. Vi installerade och när vi skulle börja spela så såg vi inte varandra. Vad är felet ? Vi är på samma server men ser inte varandra. Precis som man är själv därinne. Vi kör över nätverket... tack på förhand! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 7 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2004 Har ni 2 Vice City skivor orginal? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eClipz Skrivet 7 mars, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2004 (redigerad) JA vi har 2 likadana.. men dom är inte original Redigerad 7 mars, 2004 av eClipz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Scotty Skrivet 7 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2004 Du kan ju pröva med att ladda ner den nya multiplayer modden GTAT 0.5 LAN Beta, så kanske det fungerar. Här är länk: http://dracoblue.gamehost.at/gtatpage/index.php Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eClipz Skrivet 7 mars, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2004 ok tack, ja ska testa det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts