Copstar Skrivet 6 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2004 (redigerad) :'( :'( jag har gjort ett hjul och nu vill jag ha in dom i spelet som extra hjul inte dmagic utan ett hjul som man kan ha på alla bilar hälp??? den ska inte ersätta nått hjul Redigerad 7 mars, 2004 av Copstar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Copstar Skrivet 7 mars, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2004 snälla hjälp mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Copstar Skrivet 7 mars, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2004 (redigerad) nu ska vi se om denna funkar i spelet ooo vilken skönhet fälagr gör mycket på en bil hur gör man en txd? Redigerad 7 mars, 2004 av Copstar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 7 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2004 Hmm... Om man vill byta ut däck modeler(dff:n) så tror jag det finns en img fil som heter typ wheels.. sen får man väl byta ut den dff:n man vill byta.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Copstar Skrivet 8 mars, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2004 varför hänger sig spelet när jag använder dmagic1 wheelmod? jag vet att jag gör rätt men det fungerar inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Copstar Skrivet 8 mars, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2004 (redigerad) har denna nån betydelse för spelet?? jag menar UVMapperDATA i hiraky trädet Redigerad 8 mars, 2004 av Copstar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 8 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2004 har denna nån betydelse för spelet?? jag menar UVMapperDATA i hiraky trädet Nej, det har inget med det att göra.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Copstar Skrivet 8 mars, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2004 (redigerad) Hur gör man den shiny? Redigerad 10 mars, 2004 av Copstar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Copstar Skrivet 10 mars, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2004 (redigerad) jaaaaaa nu fungerar den men kan man göra den mer shiny så att den blänker mycket mera? jag är tacksam för svar!!!! "I'am lovin' it" Redigerad 10 mars, 2004 av Copstar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Copstar Skrivet 10 mars, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2004 hur skulle man kunna göra så att den skiner jätte mycket??? tacksam för svar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 11 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2004 Du behöver inte göra så många posts.. editera din andra istället.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Copstar Skrivet 11 mars, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2004 ok :"> :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts