vigge Skrivet 20 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2004 minigun: Håller med till 100%! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Pååååålsson Skrivet 26 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2004 Jacke då får du int glömma å köpa hem lite sprit på tax-free Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 27 mars, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2004 Jacke då får du int glömma å köpa hem lite sprit på tax-free Men Bonne, det får ru fråga min farsa! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Pååååålsson Skrivet 27 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2004 aha, om jag hade åkt skulle jag köpat själv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 22 maj, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2004 Bara satt ni vet, åker nästa Söndag. Nåt ni vill jag ska tänka på? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
don_salvatore87 Skrivet 22 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2004 Det kommer säkert att finnas många likheter. Jag vet inte om någon av er har varit i Miami? Jag har inte det men jag känner en som har varit där, och han säger att flera platser i Vice City är nästan identiska med det riktiga Miami. Ska till Miami den 23:e December Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
don_salvatore87 Skrivet 22 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2004 Lite senare i år (30 Maj) så åker jag (Och min familj) på semster till Kalifornien. Vi ska mest bo hos en amerikansk familj som bor norr om SF. Sen ska vi va några dar i LA. Vad har det här då med GTA att göra, undrar ni? Jo! När jag ända är där så kan jag ju kanske ta lite kort på omgivningarna i SF. Då kan vi ju få en uppfattning om hur SA ser ut (Om den nu bygger på SF). Även om R* förmodligen kommer att ha premiärvisat SA på E3 ett par veckor innan. Vad sägs? För att få den äkta GTA San Andreas känslan så åk gärna in och ta bilder från South Central Compton! Hela GTA SA bygger ju på tidig 90-tals gangsterrap Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 22 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2004 För att få den äkta GTA San Andreas känslan så åk gärna in och ta bilder från South Central Compton! Hela GTA SA bygger ju på tidig 90-tals gangsterrap Shit vad kul det kommer bli att glida runt i Compton, Long Beach osv.! Helt sjuuukt vad jag längtar!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dog Skrivet 22 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2004 det kommer att bli så jävla hårt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
WiboO Skrivet 22 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2004 Jag vill dock påpeka att SA inte bara är SF utan det är en delstat som innehåller SF, LA, LV... FRED! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts