Jacker Skrivet 6 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2004 Lite senare i år (30 Maj) så åker jag (Och min familj) på semster till Kalifornien. Vi ska mest bo hos en amerikansk familj som bor norr om SF. Sen ska vi va några dar i LA. Vad har det här då med GTA att göra, undrar ni? Jo! När jag ända är där så kan jag ju kanske ta lite kort på omgivningarna i SF. Då kan vi ju få en uppfattning om hur SA ser ut (Om den nu bygger på SF). Även om R* förmodligen kommer att ha premiärvisat SA på E3 ett par veckor innan. Vad sägs? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Peskele Skrivet 6 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2004 har du webkamera ? Så kan du lägga in bilder när du är där borta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 7 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2004 Det spelar ingen roll om du tar bilder eftersom San Andreas kommer bara baseras på samma miljö och kommer inte se lika dant ut. Men det skulle vara kul att se. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 7 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2004 Det kommer säkert att finnas många likheter. Jag vet inte om någon av er har varit i Miami? Jag har inte det men jag känner en som har varit där, och han säger att flera platser i Vice City är nästan identiska med det riktiga Miami. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SuXx Skrivet 15 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2004 Det kommer säkert att finnas många likheter. Jag vet inte om någon av er har varit i Miami? Jag har inte det men jag känner en som har varit där, och han säger att flera platser i Vice City är nästan identiska med det riktiga Miami. Ja det är väldigt likt på flera ställen. GTA3_freak: det är väl bara att söka på "San Francisco" på google och få lite bilder...? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 15 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2004 GTA3_freak: det är väl bara att söka på "San Francisco" på google och få lite bilder...? Det var inte för att jag ville se olika ställen i San francisco utan för att det kunde vara kul att se var han var nånstans och se vad han såg etc.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr Mister Skrivet 16 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2004 Har ni frågor om San Fransisco är det mig ni skall fråga! Jag kan det mesta om "staden vid vattnet". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SuXx Skrivet 16 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2004 (redigerad) Har ni frågor om San Fransisco är det mig ni skall fråga! Jag kan det mesta om "staden vid vattnet". Eller mig. Jag är allvetare o veteran Btw, det bästa är ju om man kan stava till San Francisco också Redigerad 16 mars, 2004 av SuXx Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigern Skrivet 16 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2004 Jag var där i vintras, och ska dit i sommar igen, förmodligen till Florida ett tag också. Om några år ska vi flytta över där. Vi k'nner en del där och min brorsa flyttade över där för ett tag sedan, han spelar hcokey där... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 18 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2004 Btw, det bästa är ju om man kan stava till San Francisco också HAHA! Det var kul! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 18 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2004 Har ni frågor om San Fransisco är det mig ni skall fråga! Jag kan det mesta om "staden vid vattnet". Okej, när byggdes Golden Gate bron...? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SuXx Skrivet 18 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2004 Okej, när byggdes Golden Gate bron...? Ta nåt svårare, det där är ju bara att söka på internet på. Jag tar en fråga från egna erfarenheter. Har dom Mars på färjan ut till Alcatraz? eller Har dom studsmattor vid hamnen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 18 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2004 Man måste ju vara nörd om man kan det där.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 18 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2004 Ta nåt svårare, det där är ju bara att söka på internet på. Jag tar en fråga från egna erfarenheter. Har dom Mars på färjan ut till Alcatraz? eller Har dom studsmattor vid hamnen? Jag ville bara se om du kunde det, det kunde du tydligen inte... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 19 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2004 Jag ville bara se om du kunde det, det kunde du tydligen inte... Det var iofs Mr Mister som sa att han kunde allt om sraden, inte suxx. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ElGato Skrivet 19 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2004 I left my heart in San Francisco.. skulle jag inte vilja sjunga Jag var där förra året.. fick en nedrans förkylning (kanske dumt att gå över goldengate-bron och tillbaka utan mössa och halsduk första dan man va där ). Flyget hem sen va det värsta jag varit med om.. har någon haft täta bihålor och flygit nån gång? 11 timmars flygning tror jag det var med konstant tryck på trumhinnorna.. sen mellanlandning, huh.. kändes som huvudet skulle implodera.. sen en timmes flygning till kastrup.. Sen var jag döv i en månad Förutom den hemska upplevelsen är San Francisco ett riktigt trevligt ställe.. trevligt folk osv.. Gäller såklart att inte gå in i fel gränder osv. En sak som kommer bli härligt med spelet är alla backarna.. det kommer bli ruskigt trevliga hopp och jäkligt fina biljakter Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SuXx Skrivet 19 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2004 Flyget hem sen va det värsta jag varit med om.. har någon haft täta bihålor och flygit nån gång? Ja, jag dök, nere vid 10 meters djup kunde jag inte tryckutjämna mer... Gick upp till ytan och fick huvudvärk i 4 dagar. Varav en utav dom dagarna flög jag hem (Från västindien) inte kul... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 20 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2004 Jacker...lägg mycket av det du ser på minnet..kan nog bli kul när du lirar SA senare så känner du igen dig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 20 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2004 hoppas inte det blir San fransico !!! För i san fransico är det torrt klimat! OCh det är tråkigt! GTA 3 miljön ska de va! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 20 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2004 Det är väl bara bra om det är torrt? Jag tycker bara att regn är irriterande. Och jag tror nog att det kommer att regna lika mycket som i de tidigare GTA-spelen ändå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts