Gathawk Skrivet 6 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2004 Jag har hört av många att San Andreas uttalas San Andres eller hur uttalas det??? Tror på att man uttalar de som San Andreas Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 6 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2004 Jag uttalar det "Sän Ändriiias"... hihi... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 7 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2004 San Andreas [sä'n Ä'ndre'j'a's] Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Peskele Skrivet 8 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2004 Sän Ändrijas Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 8 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2004 (redigerad) Sän Andreäs.. Redigerad 8 mars, 2004 av Add3 Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Korven Skrivet 8 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2004 sän ändress Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 8 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2004 San Andreas... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 8 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2004 San Andreas... Vissa som inte kan uttala det...! Tycker synd om dem som inte kan...! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 8 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2004 MEH LOL PÅ ER! Det uttalas såsom pålitlige Arman sa.. San Andreas [sä'n Ä'ndre'j'a's] Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 8 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2004 MEH LOL PÅ ER! Det uttalas såsom pålitlige Arman sa.. San Andreas [sä'n Ä'ndre'j'a's] ... precis Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Peskele Skrivet 8 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2004 nähä du ! det är ett i ljud innan j Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 8 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2004 nähä du ! det är ett i ljud innan j J är ju i-ljudet...! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Peskele Skrivet 9 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2004 inte för mig Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Miami_vice88 Skrivet 10 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2004 Jag är halv-jänkare och i USA uttalas Andreas: [Andrijas] Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 10 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2004 Herregud uttala det så som ni tror det uttalas! *Låst* Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts