johan_90 Skrivet 6 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2004 Var finns det tårgas.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 6 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2004 PS2 versionen: På parkeringen bakom polisstationen i Ocean Beach. PC versionen: Det finns ingen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 6 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2004 På Ps2: Bakom polishuset, mitten av första ön. PC: Finns inte, du måste ha nån mod. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Peskele Skrivet 6 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2004 På Ps2: Bakom polishuset, mitten av första ön. PC: Finns inte, du måste ha nån mod. det var precis det curly sa . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 6 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2004 Dom skrev exakt samma minut. Mikolan såg säkert inte Curly's svar på johan_90's fråga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 6 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2004 Ps2: Vid nån Basketplan på första ön finns det Tårgas..( Kanske är bakom Polis huset) vet ej! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Peskele Skrivet 6 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2004 Dom skrev exakt samma minut. Mikolan såg säkert inte Curly's svar på johan_90's fråga. var mitt fel , glömde titta på det . sry Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hiden Skrivet 8 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2004 finns tårgas i xboxversionen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigern Skrivet 8 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2004 varför finns det inte i PC versionen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 8 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2004 Det hade blivit för hackigt om den funnits med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Conny_S Skrivet 8 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2004 Tsss, typiskt Rockstar och ta bort saker pga av prestandan, dom får skärpa sig..Alla har inte skit datorer om dom tror det.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 8 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2004 Om tårgasen funnits med hade de kanske blivit tvungna att höja systemkraven och höga systemkrav resulterar i färre köpare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BTBoresund Skrivet 8 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2004 finns tårgas i xboxversionen Det undrar ja också! har inte hittat nån i alla fall! Vet någon? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA_IS_BEST Skrivet 16 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2004 hööö min dator är tusen gånger bättre än ett jädra PS2 men om objectet terargas finns me i pc version så är de bara att placera ut den nån stans me hjälp av mission builder de ska jag nog testa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA_IS_BEST Skrivet 16 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2004 så då va de klart jag påstar scm filen på gtamods.com om ni vill tanka ner den de gick litte segt när man använde de vapnet men på min dator hemma borde de gå bättre där har jag mer grafik minne Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 24 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2004 så då va de klart jag påstar scm filen på gtamods.com om ni vill tanka ner den de gick litte segt när man använde de vapnet men på min dator hemma borde de gå bättre där har jag mer grafik minne Jag har en mod till Vice City (PC), så jag har Tår gas.. enda problemet e att man måste köra "new game".. negativt.. Sök på tår gas här i forumet.. nej, tråden hette TearGas eller Tear Gas.. där ska man kunna ladda ner va jag minns Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts