Jump to content

Allsvenskan

Ceone
 Share

Recommended Posts

Knappast, Mikkel och Fjörtoft skulle gå och vänster, höger och sedan skulle Nordin och Boateng gå och köpa korv....De är för sega. :wacko: Jovisst, Nordin gjorde mål, men vad spelar det för roll. Nu kan han ju inte ens träffa bollen. :P

Boateng kommer fortsätta vara skadad, jag vill se honom göra en bra match, innan jag säger att han är hyfsad. :)

hahahaha.. Mikkel går och köper korv när Boateng snurrar upp han och Fjörtoft får åka ambulans när Nordin kapar han, han kan ju skada handen på han, Fjörtoft verkar ju vara en duktig handbollsspelare..

Redigerad av _thule_
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hmm.... Boateng har ju gjort extremt mycket för AIK hitills... *HOST*

Nordin... Well... Finns inget att säga om honom, han är inte värd mina kommentarer.

Och det där om att han gjorde mål från 40 meter, det kan väl vem fan som helst göra, när varken motståndarlagets målvakt eller utespelare är beredda?

Skulle t.om. jag kunna göra. Krävs inga talanger för det.

Jag håller med... Vem det nu var, Hammarbyaren. Deras mittfält kommer vara otroliga mängder bättre än råttornas.

Men Djurgårdens mittfält har varit, och kommer vara bäst i hela Allsvenskan. Så är det bara. Nog för att vi inte har Källström längre, men iochmed att han försvann, så fick andra chansen att visa vad de kan.

Räkna med att Djurgården kommer, om inte vinna, komma högt upp i Allsvenskan.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hmm.... Boateng har ju gjort extremt mycket för AIK hitills... *HOST*

Nordin... Well... Finns inget att säga om honom, han är inte värd mina kommentarer.

Och det där om att han gjorde mål från 40 meter, det kan väl vem fan som helst göra, när varken motståndarlagets målvakt eller utespelare är beredda?

Skulle t.om. jag kunna göra. Krävs inga talanger för det.

Jag håller med... Vem det nu var, Hammarbyaren. Deras mittfält kommer vara otroliga mängder bättre än råttornas.

Men Djurgårdens mittfält har varit, och kommer vara bäst i hela Allsvenskan. Så är det bara. Nog för att vi inte har Källström längre, men iochmed att han försvann, så fick andra chansen att visa vad de kan.

Räkna med att Djurgården kommer, om inte vinna, komma högt upp i Allsvenskan.

och när ni inte vinner så blir alla som idag hejar på DIF AIKare eftersom AIK vinner iår.. för 5 år sen när ni låg i nuvarande superettan så hade ni ett snitt på ca 1.500 per match, vad har ni idag?? vart var alla då?? bara medgångare..

lätt att visa nåt när man är skadad, han kommer..

och att göra mål från 40 meter "utan" målvakt och försvar är lika lätt som att sätta en straff, tänker på Pengakåte Kennedy som såg ut som att han hade avgjort en VM-final när han gjorde mål på straff i samma match..

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

och när ni inte vinner så blir alla som idag hejar på DIF AIKare eftersom AIK vinner iår.. för 5 år sen när ni låg i nuvarande superettan så hade ni ett snitt på ca 1.500 per match, vad har ni idag?? vart var alla då?? bara medgångare..

lätt att visa nåt när man är skadad, han kommer..

och att göra mål från 40 meter "utan" målvakt och försvar är lika lätt som att sätta en straff, tänker på Pengakåte Kennedy som såg ut som att han hade avgjort en VM-final när han gjorde mål på straff i samma match..

Det där med medgångs-supportrar, det kan jag hålla med om, iallafall till viss del.

Jag kan bara stå för att jag alltid följt Djurgården. Jag gick på rätt många matcher när vi var i Superettan. Så medgångarna får svara för sig själva.

Men: Vad fan har supportrarna med spelet att göra? Det har inte ens med själva saken vi diskuterar just nu, att göra.

Och det där med frispark - straff, sure, whatever. Du kan ju försöka lägga en staff på en helt beredd målvakt en gång. Och sen lägga en frispark utan vare sig mur eller målvakt. Ska vi se vad som är lättast.

Boateng: Och när han inte var skadad då? Gjorde ju inte ett skit. Bra kondis verkade han ha också. Bytte vid 40 minuter. Nice. Bra köp där. Vad kostade han?

Enligt er käre engelsman Mr. Money, så skulle ju han vara "Säsongens nyförvärv".

Det gick ju bra...

AIK kommer alltid stå i skuggan av Djurgården.

Redigerad av PenuM
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Om han ville ha mycket pengar skulle han väl inte sticka till Gredkland? Visst, han tjänar en del där, men hade säkert kunna få bättre betalt någon annanstans. Och Nordin, okej, han satte den från 40 meter, med det skulle min 2,5 år gamla kusin kunna göra när varken målvakt eller utespelare är beredda. Och visst, han kan säkert kapa Fjörtoft, men då kommer han själv bryta benet när han snubblar i nästa ögonblick, bara att ise att han är för gamal, han borde sticka till någon div.2 klubb som Gary Sundgren.... :wacko:

nja, Kennedy gick till den enda klubben som ville ha han.. (som såklart betalade några kronor mer än Bajen)

visst, Nordin är gammal, men han är fortfarande bra.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Kubanen, han har delvis rätt i att det var enda klubben som ville ha honom.

Eller, det var säkert några fler som ville ha honom, men inte var det många som erbjöd honom mer pengar än Hammarby redan gav honom.

_thule_, Nordin är inte bra, nej. Möjligtvis om han skulle spelat i Division 4. Då skulle man kunnat kalla honom bra.

Burner, jag lirar i samma fotbollsklubb som han... Benchenaa, eller vad han heter, i Hammarby. Han är reserv/avbytare i Hammarbys A-Lag.

Tänkte bara dela med mig av det. :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• 2 weeks later...
  • 1 month later...