Hultenius Skrivet 6 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2004 Vintern är över och därför är vintertemat borttaget. Fram tills början av nästa månad kommer vi därför att köra med originalskinnet. Efter det kommer vi att installera IPB 2.0. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 6 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2004 Heja! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 6 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2004 Fan va seg man é, tänkte väl att de såg annorlunda ut men visste inte vad som hänt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 6 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2004 Fan va seg man é, tänkte väl att de såg annorlunda ut men visste inte vad som hänt Så vart det för mig med Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 6 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2004 Ja, för mig med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Warmedal Skrivet 6 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2004 Jag tyckte loggan var snygg som du hade i vintertemat, varför inte hakvar den efter lite redigering? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 6 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2004 Känns lite ovant..hehe...hur ser IPB 2.0 ut...? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 6 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2004 Yeah! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 6 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2004 Jag tycker orginal var bra, stilrent och skönt att kolla på, iofs vet jag inte hur IPB 2.0 ser ut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 6 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2004 var rent allting blev och solen skiner ute och blå himmel sommar snart Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nark Buddy Skrivet 6 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2004 IPB 2.0=program? eller "stil" Hoppas att det inte blir för bra. Jag sitter med ett 56K modem. Det kan ta längre tid att ladda för mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 6 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2004 uppgradering av forumet till version 2.0, nej det kommer nog inte bli mer krävande för ditt stackars modem Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 6 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2004 hehe, Nu vart det snyggt igen :"> Känner mig hemma.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 6 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2004 normalt, känns skönt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 6 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2004 Satt och funderade i en timme vad som hade ändrats men jag kom f*n inte på det men nu kika jag in här å såg att det var skinnet som var bytt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 7 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2004 VA!! Jag har varit inne på forumet hela kvällen och delar av dagen och jag upptäckte det nu! Jag tyckte att det såg lite annorlunda ut men jag kom inte på vad det var.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fr34k Skrivet 7 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2004 Vintern är över och därför är vintertemat borttaget. Fram tills början av nästa månad kommer vi därför att köra med originalskinnet. Efter det kommer vi att installera IPB 2.0. vintern är över?? inte här iaf.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 7 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2004 vintern är över?? inte här iaf.. Nu räknas det som höst.. även om det e snö kvar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Speeder Skrivet 7 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2004 Full vinter utomhus... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
saffecool Skrivet 7 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2004 Full vinter utomhus... ja i alla fall i Dalarna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts