Krax Skrivet 6 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2004 Nu är det så att jag get ut gratis forum hosting, dessa är dom forum systemen som finns tillgängliga just nu: Vbulletin 2.9.9 eller 3.0.0 Invisionboard v.1.3 Final Phpbb2 om ni vill ha ett forum kontakta mig på: Msn: Rickard.ekman@nmkgokart.nu Email:Pzych0@hotmail.com Det var allt för mig// Rickard ekman aka Krax ps.allt är gratis.ds Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Krax Skrivet 6 mars, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2004 ^bump^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 6 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2004 Onödigt att dra upp din egen tråd bara för att ingen vill bli "hostad" av dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Krax Skrivet 6 mars, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2004 onödigt av dig och göra en reply med inget med topicen o göra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 6 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2004 Han sa ju bara att det var onödigt att dra upp din egen tråd.. det har väll med Topicen att göra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts