minigun Skrivet 6 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2004 Nej, jag tänker inte fråga var tårgasen finns för jag vet att den är borttagen i PC-versionen. Min fråga är till de som har PS2-versionen och lyder så här: - Kan man döda med tårgas eller är det bara en dimma...eller hur fungerar den? På vilket sätt reagerar människor när de får på sej en tårgasbomb? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
adde_as Skrivet 6 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2004 Nej, jag tänker inte fråga var tårgasen finns för jag vet att den är borttagen i PC-versionen. Min fråga är till de som har PS2-versionen och lyder så här: - Kan man döda med tårgas eller är det bara en dimma...eller hur fungerar den? På vilket sätt reagerar människor när de får på sej en tårgasbomb? om du själv går in i den så tar det ju liv så man lär väl kunna döda med den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 6 mars, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2004 om du själv går in i den så tar det ju liv så man lär väl kunna döda med den Så den är alltså dödlig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
adde_as Skrivet 6 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2004 förmodligen!!!!men inte helt säker.......men ganska :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 6 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2004 Jag har inte spelat VC på PS2 men jag gissar att tårgasen skadar på samma sätt som molotovsen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bf_ves Skrivet 6 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2004 Nej, jag tänker inte fråga var tårgasen finns för jag vet att den är borttagen i PC-versionen. Min fråga är till de som har PS2-versionen och lyder så här: - Kan man döda med tårgas eller är det bara en dimma...eller hur fungerar den? På vilket sätt reagerar människor när de får på sej en tårgasbomb? Jag tror också det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MP5 Skrivet 6 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2004 Man själv tappar ju liv iallafall, men det går jävligt segt. Människor springer bara ut från dimman så det är omöjligt att döda någon. Tårgasen är skit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 6 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2004 Man själv tappar ju liv iallafall, men det går jävligt segt. Människor springer bara ut från dimman så det är omöjligt att döda någon. Tårgasen är skit. Kanske beror på att man inte ska langa dom utomhus, provat att göra det i en affär eller liknande? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ajax Skrivet 6 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2004 (redigerad) Kanske beror på att man inte ska langa dom utomhus, provat att göra det i en affär eller liknande? Precis.. Inne på Malibu Club så dödar den om inte jag minns helt fel . (Var ett tag sen man lirade VC på ps2.) Redigerad 6 mars, 2004 av Ajax Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts