Blues Skrivet 6 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2004 vad ni för program när ni gör filmer i vicecity Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 6 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2004 Ge mig ett s! - S! Ge mig ett ö! - Ö! Ge mig ett k! - K! Vad blir det? SÖK! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 6 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2004 Ge mig ett s! - S! Ge mig ett ö! - Ö! Ge mig ett k! - K! Vad blir det? SÖK! Ge mig ett S Ge mig ett V Ge mig ett A Ge mig ett R Ge mig ett A Ge mig ett P Ge mig ett Å Ge mig ett F Ge mig ett R Ge mig ett Å Ge mig ett G Ge mig ett A Ge mig ett N Ge mig ett I Ge mig ett S Ge mig ett T Ge mig ett Ä Ge mig ett L Ge mig ett L Ge mig ett E Ge mig ett T Vad blir det? Svara på frågan istället! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 6 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2004 Ge mig ett S Ge mig ett V Ge mig ett A Ge mig ett R Ge mig ett A Ge mig ett P Ge mig ett Å Ge mig ett F Ge mig ett R Ge mig ett Å Ge mig ett G Ge mig ett A Ge mig ett N Ge mig ett I Ge mig ett S Ge mig ett T Ge mig ett Ä Ge mig ett L Ge mig ett L Ge mig ett E Ge mig ett T Vad blir det? Svara på frågan istället! Men varför svara på ännu en när det redan finns hundraåttioelva sånna trådar redan. PS. Varför svarade du inte själv då? .DS Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 6 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2004 Att ni ens orkar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Game_X Skrivet 6 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2004 Eftersom att ingen svarar: -----------------------------------------> Fraps Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blues Skrivet 6 mars, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2004 jag menar inte så utan när man har filmat med fraps vad använder man då för att klipa ihop allt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 6 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2004 VirtualDub Sony Vegas AdobePremiere Bara att vraka och välja, sök på video editing software på google så borte det komma upp en massa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Game_X Skrivet 6 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2004 Movie Maker 2, men det brukar jäklas för mig... Fast det gick att göra 1 film innan det brakade ihop... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 19 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2004 Mitt Movie Maker é stört, jag kunde oxxå göra en film innan det inte funkade mer... När man klickar i den nerdersta rutan (Storyboard eller nått) så stängs det av... varför då???? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 19 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2004 Att ni lyckas filma? jag lyckas aldrig få till vart filmerna hamnar.. :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts