Arman Skrivet 5 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2004 (redigerad) Det spelar faktiskt ingen roll om det är samma textstil på hans mage som på SA-loggan. Fonten Diploma är inte gjord av Rockstar utan är gjord av en person. Fonten kan man se på diplomer och liknande...! GTA-skaparna kanske råkat ha fonten i arkivet och andvänt den som SA-font. Men jag tror fortfarande att han kommer vara med... han var ju med i ettan...! EDIT: Samma sak gäller ju med Pricedown. Den är inte gjord av Rockstar... Redigerad 5 mars, 2004 av Arman Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 5 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2004 Det har du rätt i, jag hittade teckensnittet på DaFont också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 6 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2004 Det spelar väl ingen roll om det är Rockstar eller någon annan som har gjort fonten? Det var inte det som var poängen... Jag är alldeles säker på att Rockstar har ett stort feting-arkiv med fonter, därför är det intressant varför El burro och SA-loggan har samma font (nåja, nästa samma, kan vara olika versioner på fonten). Kompleterar man det med att El Burro var en viktig person i GTA1: San Andreas så har man fattat poängen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 6 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2004 När ut spelar sej San Anders? för de vorej u itne helt omöjligt om man hade han som uppdrags givare ... haha tänkt så får man samma upp dra som man fick i GTA 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 6 mars, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2004 När ut spelar sej San Anders? för de vorej u itne helt omöjligt om man hade han som uppdrags givare ... haha tänkt så får man samma upp dra som man fick i GTA 1 San Anders...! Svenska versionen av San Andreas! Men om El Burro skulle vara med så tror jag det skulle utspela sig i början av 90-talet...! Men låt oss inte prata så mycket om det... vi är ju i GTAsajten - Allmänt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 6 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2004 jag vet inte mvem det e Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 6 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2004 jag vet inte mvem det e Duvet, när man får samtal "ello , its el'burro of the diablos" på portland får man ett uppdrag att man ska köra race genom stan typ...och så e han ledare över gänget "Diablos" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 7 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2004 San Anders...! Svenska versionen av San Andreas! Men om El Burro skulle vara med så tror jag det skulle utspela sig i början av 90-talet...! Men låt oss inte prata så mycket om det... vi är ju i GTAsajten - Allmänt! Det kanske är en ung El Burro Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 8 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2004 Det kanske är en ung El Burro Det var det ja tänkte på Mr.M Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
don_salvatore87 Skrivet 8 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2004 70-talet garanterat! San Andreas är egentligen San Fransisco... Ni kanske vet att det finns många filmer som utspelades i San Fransisco på 70-talet... som tex Bullet, Herbie och de filmerna tror jag att San Andreas kommer ta mkt från! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 8 mars, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2004 70-talet garanterat! San Andreas är egentligen San Fransisco... Ni kanske vet att det finns många filmer som utspelades i San Fransisco på 70-talet... som tex Bullet, Herbie och de filmerna tror jag att San Andreas kommer ta mkt från! Herbie... skojar du? Filmen Bullit är från 1968... men det är ju ganska nära ändå! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 8 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2004 Det var det ja tänkte på Mr.M ok, man kanske till och med spelar som han! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 8 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2004 Det vore nåt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 8 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2004 ok, man kanske till och med spelar som han! Det vore asgrymt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
swat Skrivet 16 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2004 spelar som vem? man borde kunna köra herbie! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 17 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2004 Spela som ElBurro... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts