The Dude Skrivet 5 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2004 Här kan vi snacka om WC3, ett spel som jag spelat och älskat i flera år nu. Jag har en fråga angående internetlir: Varför går det inte att hosta ett spel på battle.net? eller det går ju att hosta men det kommer inte in någon hur länge man än väntar. Och det är inte för att ingen vill joina för ett footman wars t.ex. fylls alltid upp på nån minut. Är det nån port eller nåt man måste öppna? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 5 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2004 du har firewall öppna port 6112 - 6114 (tror det var dem iaf), så ska du se att det nog funkar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 5 mars, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2004 Jag är lite grön på ämnet, hur öppnar man portar? :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 6 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2004 vilken firewall har du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 6 mars, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2004 Norman skulle jag tro. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 6 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2004 Norman Internet Control? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 6 mars, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2004 Norman Virus control, och det är nog inte brandväggen. Jag vet inte vilken det är, morsans dator vettu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 6 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2004 kolla i aktivitetsfältet (ikonerna vid klockan nere i högra hörnet) finns det en ikon med typ ett N så har du Norman iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 6 mars, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2004 Jaja, men det är Norman Virus Control inte Internet Control och jag antar att inte det är brandväggen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 6 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2004 Jaja, men det är Norman Virus Control inte Internet Control och jag antar att inte det är brandväggen. men det är typ samma sak, Virus Control har inbyggd brandvägg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
nikee Skrivet 7 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2004 ja har zone alarm Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 7 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2004 Är det meningen att vi ska bry oss eller? Eller kanske börja diskutera om Zone Alarm helt plöstligt? Nästa gång kan du bespara oss med denna idioti Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 7 mars, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2004 Men om man öppnar Norman står det ingenting om nån brandvägg. Kan man inte öppna på nåt annat sätt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 8 mars, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2004 Hallå flickor, låt inte det här rinna ut i sanden nu. Hur tar jag reda på vilken brandvägg jag har eller kan man öppna portar på annat sätt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 8 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2004 Detta passar nog bättre på datorsupport.org (sorry för reklam :"> ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 5 april, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 april, 2004 Är det inte nån mer än jag här som kör det eller? Själv håller jag på att skapa mig några banor i den alldeles fantastiska editorn, precis lagom avancerad så man kan göra häftiga saker utan att behöva kunna C++ och inte heller så b som vissa editorer är. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 5 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2004 Jag slutade, tröttnade helt enkelt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts