Arvid Skrivet 14 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2004 Hmm, fattar inte. Varför skulle hon vara sjuk i huvudet för att hon sitter på den thailändska flygplatsen? För hon gjorde ju abort juh vilket antagligen var smart? ps ofan, nu börjar starwars! lol det är the-copy som sitter på den thailändska flygplatsen (och inte kan skriva å,ä,ö) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 14 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2004 Han går på min skola... typ 1 klass över mig... Ädit: Sry, menar 1 klass... va tar han med sin unge till skolan eller nåt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Speeder Skrivet 15 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2004 (redigerad) Helvete heller. Aldrig att jag skulle kunna tänka mig något sådant... Innan man fyllt 20 bör man inte skaffa barn, för barnets bästa och även "förälderns". Redigerad 15 mars, 2004 av Speeder Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 16 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2004 Onsdag 10 mars, 21:00 -Barn som får barn Svensk dokumentär från 2004. Lina är 16 år och går i 9:an. Hon är som alla sina jämnåriga förutom att hon varje morgon lämnar sin dotter på dagis innan hon går till skolan. Hon går först på föräldramöte på sitt barns dagis, för att direkt efter följa med sin pappa på föräldramöte på sin egen skola. Vad är det som driver barn att trotsa sin skeptiska omgivning och stå för sitt beslut att skaffa barn? Dokumentären skildrar Linas och några andra mycket unga föräldrar i sina trevande steg mot en helt ny livssituation. Text-tv 890. Fick reda på det för att Lina går i min skola (Kanske inte är hon, men nån i dokumentären är det iaf ) Tänkte att vi kunde diskutera om det nu, och efter dokumentären! Kanske inte skrivs nåt nu men jaja PS. Den sänds i TV4 En gång stog det i tiningen att en 13åring fick barn Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lord of Slaanesh Skrivet 16 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2004 Läs igenom topicen innan du postar. Vi har diskuterat det ganska mycket på sida 1 i topicen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts