SlipKnoT666 Skrivet 6 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2004 Japp kom bara inte på vad det hette Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 6 mars, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2004 Om inte jag mins fel så har jag sett på en visnings-skylt föe expressen eller dyl att det var en 5-6 åring som har våldtagit en 3 åring Vi ska helst inte komma in på våldtäkt nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 6 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2004 Om inte jag mins fel så har jag sett på en visnings-skylt föe expressen eller dyl att det var en 5-6 åring som har våldtagit en 3 åring Tror jag inte ett skit på. När man är i den åldern så ägnar man inte så mycket tid åt det. Det är ju då man börjar lära sig lite om att storken historien inte är sann. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 6 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2004 Tror jag inte ett skit på. När man är i den åldern så ägnar man inte så mycket tid åt det. Det är ju då man börjar lära sig lite om att storken historien inte är sann. Barn tänker inte på sex i den åldern... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 6 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2004 Jag har för mig att 6-åringen hade typ tagit på 3-åringen, och så hade 3-åringens föräldrar fått det till våldtäkt. Eller något sånt, det hela var iallafall ett överreagerande. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 6 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2004 Barn tänker inte på sex i den åldern... Och det var inte det jag skrev? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 9 mars, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2004 tänkte bara påminna om att den går imorn.. kl 21 på kanal 4 ps. *bump* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 10 mars, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2004 NU ÄR DET INTE LÅNGT KVAR!! (försöker hålla topicen vid liv) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 10 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2004 Ang. 6 åringen, den har ändå inget med topicen att göra för en 6 åring kan itne få barn ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 11 mars, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2004 Weee. Nu är det VÄLDIGT kort tid kvar! Glöm inte att kolla Kanal 4 Klockan 21.00 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 11 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2004 Weee. Nu är det VÄLDIGT kort tid kvar! Glöm inte att kolla Kanal 4 Klockan 21.00 Hrrm...ville bara passa på att påpeka att dom där inläggen anses som "onödiga" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fr34k Skrivet 11 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2004 (redigerad) dessutom heter det TV 4.. inte kanal 4.. :"> edit* sov gott Redigerad 11 mars, 2004 av fr34k Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 11 mars, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2004 Hrrm...ville bara passa på att påpeka att dom där inläggen anses som "onödiga" ge mig en varning då :"> PS. Vilken livlig debatt, nån kan gärna låsa tråden Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 11 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2004 ge mig en varning då:"> PS. Vilken livlig debatt, nån kan gärna låsa tråden Det blir lätt så när alla tycker liknande. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 12 mars, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2004 Kan tänka mig det ja Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 12 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2004 Varför ska tråden låsas, var det inte meningen att vi skulle diskutera Barn som får barn? Eller det kanske var det du menade, att ingen diskuterar och därför ska den låsas. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 13 mars, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2004 exakt EvilOL. hursomhelst tycker jag att man får vara hur ung som helst, bara man vet med sig att man kommer att ta hand om barnet och kan försörja det med egen inkomstkälla annars är det för oansvarigt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 13 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2004 en som g[r i min klass(sjuan) har blivit gravid, men hon tog abort, hon 'r sjuk i huvet(sitter p[ den thail'ndska flygplatsen, a. a: och o: funkar inte ). Hoin har en pojkv'n p[ 20ar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 13 mars, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2004 Fan va skadad man måste vara då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 14 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2004 Hmm, fattar inte. Varför skulle hon vara sjuk i huvudet för att hon sitter på den thailändska flygplatsen? För hon gjorde ju abort juh vilket antagligen var smart? ps ofan, nu börjar starwars! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts