swat Skrivet 15 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2004 vid flypplatsen står det en container(stavning?) där det står vc <------> sa så jag har gjömt vart säker på att nästa va san andreas! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 5 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2004 Tja Det stämde ganska bra faktiskt! (sorry att jag drog upp en gammal tråd med det här måste alla se bara) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 5 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2004 Tja Det stämde ganska bra faktiskt! (sorry att jag drog upp en gammal tråd med det här måste alla se bara) Altså: Pc versionen av sa kommer 19 april, det är bekräftat av en helikopter på vc? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kattla Skrivet 5 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2004 Altså: Pc versionen av sa kommer 19 april, det är bekräftat av en helikopter på vc? Knappast. Man kan inte planera att ett spel ska släppas så långt i förväg då massa hinder kan uppstå. Varför kan ingen tro att det bara råkar vara en slump att det står SA på helikoptern? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts