epix Skrivet 5 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2004 Det fanns många aningar om alla nummer på nyhetshelikoptern i GTA: Vice City. Man sa att det kunde vara release-datumet för GTA: San Andreas. Jag har inte GTA: Vice City just nu så jag undrar om någon kan kolla upp det där och se om det stämmer nu när GTA: San Andreas är bekräftat av Rockstar Games. "Nu är det klart! Rockstar Games har idag bekräftat att nästa spel i GTA-serien kommer att bli Grand Theft Auto: San Andreas! Dessutom är releasedatumen för PS2-versionen spikade, 19 oktober för USA och 22 oktober för oss i Europa." Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 5 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2004 Kan inte kolla just nu, är i skolan, men kan trösta dig med att vad jag minns så stod det något med 22 :S Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lance Vance Dance Skrivet 5 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2004 Det står: D193SA SA = San Andreas?? kanske det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 5 mars, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2004 19 oktober för USA D193SA Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 5 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2004 Vilket mysterium... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Peskele Skrivet 5 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2004 (redigerad) antagligen om det stämmer är det Day 19 , 3 = Third game , Sa = San Andreas Redigerad 5 mars, 2004 av Peskele Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 5 mars, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2004 Det är faktiskt ganska möjligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 5 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2004 hehe fan va tufft! Gta: VC innehåller as många gåtor.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Scotty Skrivet 5 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2004 3:an kan ju vara oktober om man räknar månaderna bakifrån. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 5 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2004 (redigerad) mkt osannolikt.. men kanske kanske inte.. Redigerad 5 mars, 2004 av Add3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 5 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2004 Det står: D193SA SA = San Andreas?? kanske det Det skulle jag mycket gärna vilja tro (och det gör jag) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlIpKnOt Skrivet 5 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2004 man kan ju undra om dom tänkte på att det skulle va den 19 dagen... det är ju mer en 1 år sedan dom gjorde vice city... fast dom kan ju ha skrivit så.. inte omöjligt =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 5 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2004 Kanske PC-versionen den 19:e mars! Står det samma sak på helikoptern i PS2 versionen?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
saffecool Skrivet 5 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2004 hmm det gav mig en ide om det står olika så kan ju PC versionen släppas den 19 april Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 6 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2004 hmm det gav mig en ide om det står olika så kan ju PC versionen släppas den 19 april Mars blir det ju! 19(19:e)3(3:e månaden är Mars). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
knasn00b Skrivet 6 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2004 Finns det några fler "gåtor" som ingen vanlig mäniska orkar ta reda Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 6 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2004 Jag vill veta om det står samma siffror på helikoptern i PS2-versionen som i PC-versionen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
saffecool Skrivet 6 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2004 Mars blir det ju! 19(19:e)3(3:e månaden är Mars). jo jag skrev fel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 6 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2004 Ska bläddra i VC CD så jag kasnke hittar några gåtor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 15 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2004 Är det ingen som har PS2-versionen! Kolla isåfall exakt vilka siffror som står på helikoptern där, tack. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts