Add3 Skrivet 8 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2004 härligt.. men kan du inte slänga upp halva guiden nu då eller så långt som du har kommit? börjar bli sugen på att grejsa i Zmodeler nu.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Graul Skrivet 9 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2004 härligt.. men kan du inte slänga upp halva guiden nu då eller så långt som du har kommit? börjar bli sugen på att grejsa i Zmodeler nu.. men börja o läs den engelska o "grejsa" i zmod, bara så du kan grunderna... det är inte så svårt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 9 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2004 Här vill jag ha svar på en fråga jag har ställt länge: Hur gör man helt vanliga polygoner? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA_Erik Skrivet 9 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2004 Create->Surface->Flat. Och sen för att göra egna: Create->Faces->Single. Hoppas du förstår vad jag menar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 9 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2004 TACK!!! Hur sätter man sen dit texturer??? Då jag gjorde det fick jag bara linjer! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA_Erik Skrivet 9 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2004 1. Tryck på E. Då kommer en ruta fram. Kryssa i primary texture och load mapp. Tryck på add och den bild du vill texturera med. 2. Select->Single och högerklicka på det du vill texturera. 3.Tolls->UVMapping->Remapper. Tryck på remap. Klart! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 14 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2004 Hur går det.. Vart finns den engelska guiden då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 15 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2004 Hur går det.. Vart finns den engelska guiden då? kolla sida 3 i denna topic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
anders_142 Skrivet 20 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2004 JAG VILL HA EN GUIDE!! SNÄLLA HAR AS SVÅRT ATT BÖRJA Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Copstar Skrivet 20 juni, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2004 jo men min datar e lite mysko så jag sska säkerhetkopiara lite skit sen formatera hela datan ps. får skylla mig själv har kört utan branvägg och virus prog. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mongolen Skrivet 23 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2004 Jag håller på med en svensk guide jag me har kommit ungefär till hur man gör hjul Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 24 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2004 Jag håller på med en svensk guide jag me har kommit ungefär till hur man gör hjul Braa... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
hADEZ Skrivet 24 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2004 jag vill skulle vara toppen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SuperSwede Skrivet 7 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2004 De va nårra veckor sen nu sen man hörde nått... Hur går de copstar? har du lagt ner projektet eller? Fick du säkerhetskopierat den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Copstar Skrivet 8 juli, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2004 De va nårra veckor sen nu sen man hörde nått... Hur går de copstar? har du lagt ner projektet eller? Fick du säkerhetskopierat den? den försvann :'( :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
danzor Skrivet 8 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2004 mongolen när blir din guide klar ?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 8 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2004 den försvann :'( :'( undanflykter... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SuperSwede Skrivet 8 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2004 den försvann :'( :'( Igen? Har inte detta hänt redan ett par ggr? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Copstar Skrivet 8 juli, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2004 Igen? Har inte detta hänt redan ett par ggr? ne bara att 2 sidor försvann men sen datorn crashade så försvann hela Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Don Lotus Skrivet 8 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2004 synd bara att göra om... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts