Ghost Rider Skrivet 24 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2004 nu har det gått ett par månader. hurru du- Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Copstar Skrivet 24 april, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 april, 2004 (redigerad) jag kan skita i den om du vill du kan översätta den själv Jag har översatt 12 sidor nu men det ska jag inte Redigerad 24 april, 2004 av Copstar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ghost Rider Skrivet 24 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2004 (redigerad) Jag mena inget ont men jag tycker bara att du ska skynda dig lite ... Förlåt om du blev så himmla arg.- okch du fortsätt är du snäll. lol Redigerad 24 april, 2004 av Ghost Rider Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Copstar Skrivet 24 april, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 april, 2004 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fire-Skull Skrivet 29 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2004 är den klar snart?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
adde_as Skrivet 30 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2004 är den klar snart?? sluta tjata på honom det går väll inte snabbare för det ni ska väll vara glada att han gör den över huvud taget Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FeNg_ Skrivet 30 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2004 (redigerad) Du copstar Man börjar tro att det inte fins någon guid på gång alls Jag skulle bli väldigt lessen om du lagt ner projektet... Lägg ut dom där 12. sidorna här vetja Redigerad 30 april, 2004 av FeNg_ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 30 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2004 För mig räcker det att han blir färdigt innan sommarlovet slutar!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Copstar Skrivet 30 april, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 april, 2004 oj några sidor har försvunnit :"> :"> nu är det bara 9 sidor kvar :"> Du copstar Man börjar tro att det inte fins någon guid på gång alls Jag skulle bli väldigt lessen om du lagt ner projektet.. Lite bild bevis Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 30 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2004 BRA! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
THE_GTA Skrivet 17 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2004 blir den klar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Playstationman Skrivet 4 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2004 (redigerad) Är den klar snart eller! Kan du skicka den till mig på engelska då. ante_goransson@hotmail.com Redigerad 4 juni, 2004 av Playstationman Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 5 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2004 Är den klar snart eller! Kan du skicka den till mig på engelska då. ante_goransson@hotmail.com hans dator e typ crashad...därför skulle ja tro att han inte kan fortsätta för en datan e fixad.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 5 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2004 Är den klar snart eller! Kan du skicka den till mig på engelska då. ante_goransson@hotmail.com den engelska finns här: http://www.awesysnet.ca/zmt/v1/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 5 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2004 "...hur den värkliga bilen..." LoL..verkligen stavas det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 6 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2004 "...hur den värkliga bilen..." LoL..verkligen stavas det. "hur den bilen som har värk.." kanske han menar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 6 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2004 va i helvete gör det om det är fel stavat? man fattar ju ändå! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 6 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2004 varför översätta överhuvudtaget? man fattar ju engelska ändå.. är man ung nog att inte fatta engelska så fattar man förmodligen inte zmodeler ändå.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 8 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2004 varför översätta överhuvudtaget? man fattar ju engelska ändå.. är man ung nog att inte fatta engelska så fattar man förmodligen inte zmodeler ändå.. i agree...fast det kan va skönt att slippa läsa engselska ibland, men jag nöjer mig med engelska Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Copstar Skrivet 8 juni, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2004 varför översätta överhuvudtaget? man fattar ju engelska ändå.. är man ung nog att inte fatta engelska så fattar man förmodligen inte zmodeler ändå.. Jag översätter den mest för min skull för att den är inge kul att följa så jag gjorde den för att jag gör bil medan ¨jag översätter Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts