Copstar Skrivet 19 mars, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2004 det har ja men ska börja igen ps. det har blivit lite mycket läxor i skolan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ghost Rider Skrivet 19 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2004 ok samma här. Tycker inte det är kul med läxor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 19 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2004 Om man har för mycket läxor är det ju bara att hoppa över dem. Brukar jag göra, klarar mig ändå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 19 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2004 ok samma här. Tycker inte det är kul med läxor. Va?! jag tycker det är svinkul med läxor! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Copstar Skrivet 19 mars, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2004 är du lite "bang i huvet" läxor är det värsta som finns Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Iddiam Skrivet 19 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2004 e du typ färdig på något sätt eller e det bara skit nerlagt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ghost Rider Skrivet 23 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2004 NU börjar jag bli otålig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Iddiam Skrivet 23 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2004 JA ME! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Copstar Skrivet 23 mars, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2004 Det kan dröja för att nu är jag Grafiker och Ljud letare till Pixel-Gta när det är klart så kan jag fortsätta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 28 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2004 Kom igen!!! Jag har försökt göra bil typ 3ggr. Har inte ens kommit till fronten innan jag fattade att jag hade klantat mig så mycket att bilen var värdelös. JAG VILL MODDA! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Copstar Skrivet 28 mars, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2004 Jag är ledsen men det är kanske 2 månader kvar innan jag börjar Beror på hur snabba alla är i teamet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 29 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2004 är du lite "bang i huvet" läxor är det värsta som finns Har du hört talas om ironi? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 29 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2004 Har du hört talas om ironi? Precis. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Copstar Skrivet 29 mars, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2004 jo men man vet aldrig i min klass är det 2 st som älskar läxoer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 4 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2004 När kommer guiden? Kan knappt vänta på att få börja göra bilar!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 9 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2004 Jag vill gärna ha en guide på svenska... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ghost Rider Skrivet 17 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2004 du är inte lite seg.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Copstar Skrivet 17 april, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 april, 2004 Den kommer när den kommer jag har hunnit halva Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ghost Rider Skrivet 17 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2004 ååå snart orkar jag inte vänta längre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
THE_GTA Skrivet 18 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2004 vill gärna ha den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts