Copstar Skrivet 5 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2004 Hur många vill ha en guide till zmodeler på svenska? så att jag vet om jag ska fortsätta att översätta den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ghost Rider Skrivet 5 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2004 Jag vill skulle vara så J'''' bra asså Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Copstar Skrivet 5 mars, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2004 det kommer en nästa vecka nån gång då kanske jag e klar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ghost Rider Skrivet 5 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2004 Det är bra det finns nästan inga svenska guider till Zmodeler. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 5 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2004 Det vore bra med en svensk Zanoza Modeler guide. Lycka till! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Copstar Skrivet 5 mars, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2004 vad betyder EXTRUDE ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 5 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2004 " Engelskt uppslagsord extrude Svensk översättning gå att strängspruta plast {tekniskt} (verb; intransitivt) -------------------------------------------------------------------------------- Engelskt uppslagsord extrude Svensk översättning pressa ut, stöta ut {formellt} (verb; transitivt) -------------------------------------------------------------------------------- Engelskt uppslagsord extrude Svensk översättning skjuta ut {formellt} (verb; intransitivt) -------------------------------------------------------------------------------- Engelskt uppslagsord extrude Svensk översättning strängspruta plast {tekniskt} (verb; transitivt) " Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Copstar Skrivet 5 mars, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2004 tack Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ghost Rider Skrivet 9 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2004 När är den färdig då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Speeder Skrivet 9 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2004 Jag vill ha! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Copstar Skrivet 9 mars, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2004 jag har hunnit en bit men den är inte riktigt färdig snart kanske denna vecka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Copstar Skrivet 10 mars, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2004 Ni som kan lite om modding är awesysnet.ca/zmt/v2/ en bra modelerings träning?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 10 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2004 ja fast jag fattar endå inegnting men guiden var bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Copstar Skrivet 10 mars, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2004 då översätter jag den + lite andra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Copstar Skrivet 10 mars, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2004 eh jag glömde att spara så det kan dröja ett tag till innan den kommer :"> :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Shadow90 Skrivet 11 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2004 jag vill ha en!!! coolt att du gör den på senska Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.GTA Skrivet 11 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2004 bra Copstar! äntligen en svensk guide Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Copstar Skrivet 11 mars, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2004 Tack Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Copstar Skrivet 14 mars, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2004 nu är den delen av zmodeler dä man skapar hjul klar ska jag ladda up den på gta mods på söndag?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ghost Rider Skrivet 18 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2004 Den där GUIDEN värkar ta väldigt lång tid. Börjar tro att du har lagt ner guiden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts