saffecool Skrivet 5 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2004 Vart kan man få tag i blueprint till T-Ford? Tänkte göra en nämligen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Copstar Skrivet 5 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2004 (redigerad) här har du en Blueprints1 Blueprints2 Titta i menyn Redigerad 5 mars, 2004 av Copstar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
saffecool Skrivet 5 mars, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2004 här har du en Tack kan du dela upp den också? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Copstar Skrivet 5 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2004 ne och jag har frågat hur man gör men fick inget svar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
axel Skrivet 7 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2004 för att anpassa bilden till zmodeler: ex: kopiera bilen framifrån, förstora/förminska så att hela bilden får plats i ex en 512x512 pixlars ruta. från sidan och uppifrån gäller 1024x512, men du måste förstora/förminska alla bilder lika mycket. Tips: markera ut i förhand var mittpunkten ligger på bilen, och sen när du ska centrera den så drar du bara ett sträck från ena kanten in till mitten (ex: på en bild som är 512 pixlar bred drar du ett sträck från vänstra hörnet och ner, där det slutar drar du nu ett nytt streck åt höger som är hälften så långt som bilden ska vara bred.) om du ändrar bilderna i Paint kan du se hur långa sträcken du ritar är genom att kolla i högra nedre hörnet.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
stev_man Skrivet 8 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2004 DU MÅSTE SÄGA NÄR DU BLIR KVAR, JAG VILL HA DEN, JAG HAR ALLTID VELAT HA EN T-FORD I SPELET!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 8 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2004 DU MÅSTE SÄGA NÄR DU BLIR KVAR, JAG VILL HA DEN, JAG HAR ALLTID VELAT HA EN T-FORD I SPELET!!! en T-ford soft Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts