infernus Skrivet 5 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2004 Har laddat ner ett forum från www.phpbb.com, men hittar ingen server på internet som stödjer .php.. Ska givetvis vara gratis och helst utan reklam. Fanns ju Brinkster förut men dom har ju börjat med så jävla mycket reklam.. Någon som vet någon server!? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 5 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2004 Har laddat ner ett forum från www.phpbb.com, men hittar ingen server på internet som stödjer .php.. Ska givetvis vara gratis och helst utan reklam. Fanns ju Brinkster förut men dom har ju börjat med så jävla mycket reklam.. Någon som vet någon server!? Asså... moderatorerna skulle skicka din gamla topic så du behöver inte göra en ny...! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
infernus Skrivet 5 mars, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2004 Men nu slapp ju moderatorerna göra det.. Tänkte spara lite tid åt dom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Krax Skrivet 5 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2004 min server stödjer php o mysql Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
infernus Skrivet 5 mars, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2004 men det är din server det... Jag kan tyvärr inte sätta upp en egen server för jag sitter på 56k... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts