saffecool Skrivet 4 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2004 Ja, vad tror ni? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Korven Skrivet 5 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2004 1 i allt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 5 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2004 Tror nog Rockstar väntar lite till att börja med multiplayer möjligheter... VOTE: Nej, men hoppas såklart! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Peskele Skrivet 5 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2004 om de bli mp till sa blir den säkert lite sämre också sparar dom till en jättebra mp till gta4 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 5 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2004 Jag kan nästan lova att det inte kommer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fredrico Skrivet 5 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2004 Vote: Nej! Men jag hoppas att det kommer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 5 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2004 Nej, uppriktigt sagt så tror jag inte det. Men hoppas kan man ju alltid. GTA är egentligen ett spel som lämpar sej fantastiskt bra för multiplayerspel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 5 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2004 Vote: Nej, men man kan alltid hoppas (vilken klyscha ) Jag tror att MP kommer att finnas i något gta efter SA, som bara har mp och inte sp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
swat Skrivet 5 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2004 trodde ni menade mod :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 6 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2004 Jag hoppas inte på ett 100% MP-spel. Gillar inte såna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 10 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2004 VOTE: nej! Jag tror (vet) att det ska komma nåt GTA där man skapar gäng med kompisar och sådant! (det e vällan sant) Och om det kommer så kostar det säkert typ 100kr/mån eller så! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Scotty Skrivet 10 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2004 Vote: Nej. Jag tror samma som skribb, men man får ju hoppas att det inte blir bara multiplayer, blir ingen bra story med bara MP. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 14 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2004 Vote: Ja för att jag hoppas så jäkla mycket på det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 14 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2004 Ja..d.et tor ja...elelr R* komemr nog göra en pacth senare som det är mp på..det tror ja =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 14 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2004 Vote: Nej Jag tror när dom har gjort SA så kommer dom att börja göra GTA2 städerna och då kommer säkert MP, hoppas jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 14 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2004 Jag hoppas inte det är med.. Om R* gör mp så ska det va ett helt eget spel.. typ GTA:Online.. GTA ska spelas sp.. Älskar hela handlingen så kopiöst... Vote: Nej.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 14 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2004 Vote: Ja, dem kommer iaf försöka.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 14 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2004 Tror bara att MP skulle förstöra San Anderas, så jag tror att dom struntar i det. Men nästa GTA kommer säkert att byggas med MP från grunden. Speciellt när det kommer att byggas till nästa generations konsoler Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dempaboy Skrivet 25 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2004 GTA ska spelas sp.. Älskar hela handlingen så kopiöst... det skulle vara kul att kunna köra sp uppdragen i mp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 25 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2004 Jag hoppas inte det är med.. Om R* gör mp så ska det va ett helt eget spel.. typ GTA:Online.. GTA ska spelas sp.. Älskar hela handlingen så kopiöst... Vote: Nej.. Håller med 100% där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts