axel Skrivet 4 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2004 har ett problem med Zmodeler, alla sträck osv blir ljusblåa, jag kan inte se bakgrundsbilden(den blir ljusblå) osv. någon som kan ge lite tips om hur man byter färger på linjer, nät osv? jag har verision 1.07 och kör med XP. krashar totalt dessutom om jag kör det på min andra dator som kör Windows 98... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 4 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2004 har ett problem med Zmodeler, alla sträck osv blir ljusblåa, jag kan inte se bakgrundsbilden(den blir ljusblå) osv. någon som kan ge lite tips om hur man byter färger på linjer, nät osv? jag har verision 1.07 och kör med XP. krashar totalt dessutom om jag kör det på min andra dator som kör Windows 98... Gå in på Options >Settings > Direct 3D Där man du ändra lite skit i 3D fönstret.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
axel Skrivet 4 mars, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2004 jo,det hjälpte lite, men jag kan fortfarande inte se några bakgrundsbilder... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 5 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2004 jo,det hjälpte lite, men jag kan fortfarande inte se några bakgrundsbilder... Har du loadat nån bild då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
axel Skrivet 7 mars, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2004 jo, det hade jag. men det löste sig när jag laddade hem skiten igen och installerade om det... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts