Blues Skrivet 4 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2004 jag har en bild som jag gärna vill visa här men jag vet inte hur man gör kan någon vara snäll och säga hur man gör Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blues Skrivet 5 mars, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2004 hallå!!! kan någon vara snäll och svara Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nofux Skrivet 5 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2004 JAg kan vara snäll och svara att jag inte vet hur man gör Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 5 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2004 the gamemaster: Du behöver inte psyka loss bara för att ingen hjälper dig. Om bilden är lämpad för ämnet kan du ladda upp den. När du postar en tråd, gå ner till File Attachments och tryck på "Bläddra". Då letar du reda på bilden i din dator. När du har hittat den så markerar du den och trycker på Enter/Öppna. Nu har du verifierat att du vill ha med en bild i inlägget. Då kan du posta tråden. Nofux: Har du inte läst forumets regler? Du hade absolut ingen vettig anledning till att posta det där inlägget. Sånt där kallas spam/onödiga inlägg, är det nytt för dig kanske? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blues Skrivet 5 mars, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2004 funkar det nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 5 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2004 Ja, det funkar, men du hade ingen vettig anledning att ladda upp den där bilden på GTAsajten's server. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blues Skrivet 5 mars, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2004 jag tyckte att den är rolig så jag ville visa den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Game_X Skrivet 5 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2004 Whoooo, motorcyckel konster!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 5 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2004 jag tyckte att den är rolig så jag ville visa den Det finns en topic för det gode man Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts