Curly Skrivet 4 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2004 Är det inte dags att ta bort vintertemat snart? Plusgraderna börjar ju på att dyka upp lite här och var på väderleksrapporterna, det blir inte lika mörkt om dagarna som för ett tag sen, jag våren är påväg! Äh, jag säger det rent ut, jag är trött på skiten! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SuXx Skrivet 4 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2004 Det är väl mysigt, fortfarande lite snö i Stockholm ju Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 4 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2004 Det är väl mysigt, fortfarande lite snö i Stockholm ju Vi kan väl inte gå efter en stad... vi får ju gå efter tiden...! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BTBoresund Skrivet 5 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2004 (redigerad) Men snö förknipas med julen och den är över, är också trött på jul temat. Hultan kan ju börja jobba med ett sommar tema snart tycker jag! Redigerad 5 mars, 2004 av BTBoresund Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 5 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2004 Bört bört bört med det übersnygga vintertemat säger jag! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MP5 Skrivet 5 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2004 Jo, tycker också att vintetemat ska bort. Även om det fortfarande är snö i landet ( ) så. Det är ju sommar nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 5 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2004 Men snö förknipas med julen och den är över, är också trött på jul temat. Hultan kan ju börja jobba med ett sommar tema snart tycker jag! snö förknippas med vinter, och det är vinter! och det är ett vintertema, ingen jultema Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 5 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2004 det är vinter! nja, Mars é ingen vintermånad, nu é de vår Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigern Skrivet 5 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2004 jag håller med! bort med det! Ett coolt vår/sommar forum hade varit kul! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 5 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2004 Vintertemat ska bort snart, kanske redan imorgon. Tanken var att IPB 2.0 skulle ta över på direkten men nu har det försenats och försenats så vi tvingas att gå tillbaka till den gamla skinnet först och sedan byta igen när IPB 2.0 kommer (om ungefär en månad). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts