fr34k Skrivet 7 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2004 det är ju inte första gångnen det blir en massa debatter om spelvåld... kolla bara här! LÄNK Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 7 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2004 Allt det där är ju gammalt.. ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 7 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2004 LÄNK Najs särskrivning på R*... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 11 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2004 Fan, jag var tvungen se det med morsan och farsan. Sen blev det allvarligt samtal efter programmet. Gissa hur länge jag inte får spela ? 2 månader ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 11 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2004 Fan vilka oförstående föräldrar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Peskele Skrivet 11 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2004 Jag är inte farlig men tror inte mina föräldrar riktigt skulle göra det ! Har aldrig fått nått straff Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Iddiam Skrivet 11 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2004 Det är ju för ******** inte barnens fel det är ju dom som gjör spelen som ska få straff förrästen e det löjligt ******* löjligt asså det e bara på skoj man tar det PÅ SKOJ man skulle det e bara dom som e sjuka i huvet redan från början som blir så :'( tänk om denna personen inte får spela sånt längre Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 12 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2004 Jag förstod ungefär 4.7% av vad du nyss sa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Conny_S Skrivet 21 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2004 heatoN är absolut inte sämst i sk Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 21 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2004 Det är ju för ******** inte barnens fel det är ju dom som gjör spelen som ska få straff förrästen e det löjligt ******* löjligt asså det e bara på skoj man tar det PÅ SKOJ man skulle det e bara dom som e sjuka i huvet redan från början som blir så :'( tänk om denna personen inte får spela sånt längre Hur gammal är du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Urachez Skrivet 21 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2004 Hur gammal är du? Finns det ingen 13års gräns eller vad det nu var? Han är knappast 13 i alla fall. Jag ska inte ens säga vad jag tycker om så'na här dokumentärer. Men att vissa får "spel-förbud" efter en idiotisk dokumentär är sjukt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts